regndroppe skrev 2017-07-23 09:26:35 följande:
Nu är jag rädd. Tog ett nytt gravtest nyss och jag tycker att det set svagare ut än det jag gjorde den 18 juli :( Det översta av dessa tog jag den 18e, det nedersta idag.
så vart det för mig med, typ 2 dagars mellanrum äl +16 till äl+18 som var lite svagare dock vet jag att jag hade mer utspädd urin. jag bestämde mig sen att ej testa mer eftersom teststreck var lika mörkt som kontrollstreck ca och kanske billiga tester inte blir mörkare eller åtminstone när det är så mkt hormoner kanske det visar ungefär samma och jag vill inte oroa mig. händer nått så händer nått även om jag inte testar. ska ta ett cb digital imorrn vecka 5+4 är jag i då och hoppas det visar 3+. jag har fått 1-2 på äl + 11 och 2-3 veckor på äl+16. jag tänker att de där billiga testerna kanske varierar lite hur de visar? för ibland blir strecken lite liksom brutna eller snarare flammiga medan ett annat kan bli mörkare, även kontrollstrecken så jag tänker att man ska nog inte testa för mkt, kan bara göra en osäker. jag får mörka tydliga streck och det har ju du också fått så min rekommendation är testa inte för mkt då blir du bara osäker. det varierar ju mkt med styrkan på urin också, dvs hur mycket man druckigt och när man kissat senast.
kram men jag vet precis hur du känner. jag blev också orolig då det var snäppet ljusare två dar senare men som sagt två dar senare igen var det lika mörkt och lite mörkare kanske än 4 dar innan, så det kan variera lite beroende på olika faktorer. jag tror inte det är nån fara.