Inlägg från: Sofiiakarin |Visa alla inlägg
  • Sofiiakarin

Bf mars 2018 följas åt?

Grattis till Alla!!!

Jag plussade nyss! Gick fram till min blivande man (vi gifter oss i augusti) o ba. Vill du ha en present? Så räckte jag fram graviditetstest som var stort plus! Är i v5! Å är helt sjukt överlycklig!!!!!!

Vet ju inte direkt BF men natural cycles. 22 mars står De! Hur ofta stämmer de på sådana appar??? Kramar till er Alla!!! <3

• Sofiiakarin
    larssonc skrev 2017-07-13 20:39:12 följande:

Åh grattis så himla roligt! :)

Tack!!!! Men nu är jag jätte nervös att de inte går bra

.. skit tankar!

Är så glada! Vi är helt snurriga o flummiga här ! :D
  • Sofiiakarin

FrökenNypon, 33 år, BF 1/3 med tredje barnet 

efterfest, 25 år, BF 1/3 med första barnet 

Pugsnotdrugs, 30 år, BF 1/3 med första barnet 

Zaxika, 30 år, BF 1/3 med första barnet 

Lykkeliv, 38 år, BF 1/3 med fjärde barnet 

Alexy, 29 år, BF 2/3 med tredje barnet 

BeatriceS, 23 år BF 3/3 med första barnet 

KarinIngrid, 38 år, BF 3/3 med andra barnet 

Sivans, 30 år, BF 3/3 med tredje barnet 

Gluttan1981, 36 år, BF 4/3 med andra barnet 

Jamka, 40 år, BF 5/3 med andra barnet 

Baraemma, 33 år, BF 6/3 med första barnet 

Svartafåret, 32 år, BF 7/3 med tredje barnet 

Semlan475, 27 år, BF 8/3 med första barnet 

Linkaa, 25 år, BF 8/3 med första barnet

Kapten Bombus, 28 år, BF 8/3 med tredje barnet

Sara2017, 27 år, BF 9/3 med första barnet 

Isvattenis , 27 år BF 9-12/3 andra barnet 

Millagrstrom , 29 år ,BF 12/3 med andra barnet 

Rumpeflin, 24 år, BF 12/3 med tredje barnet 

Gbs, 34år, BF 13/3 med andra barnet 

Jess06, 25 år, BF 14/3 med nr 2 

Miiero, 37 år, BF 15/3 med femte barnet 

Evhb17, 32 år, BF 15/3 Med nr 3 

Skrutt 83, 34 år, BF 18/3 med tredje barnet 

Granskog, 25 år, bf 18/3 med andra barnet

Trollbecca 34 år, bf 18/3 med fjärde barnet

Cocosboll, 28 år, bf 19/3 första barnet 

Idisslaren, 31 år, vd 20/3, andra barnet 

Jessicast, 29 år, bf 20/3, andra barnet

hggeli, 33 år, bf 21/3 andra barnet (första änglabarn)

Bell 13, 43 år, bf 2173 fjärde barnet

LP0, 27 år, bf 23/3 första barnet 

Larssonc, 27 år, bf 24/3 med första barnet

Sofiiakarin, 27 år nr 22/3 med första barn

• Sofiiakarin
    Starlights skrev 2017-07-13 21:29:04 följande:

Nu försvann jag från listan :(

Oj!!! Ber om ursäkt. Vet inte hur jag gjorde de.... förlåt..
  • Sofiiakarin
    hggeli skrev 2017-07-14 06:23:56 följande:

Guuud så trött jag är ! Igår sov jag middag i 4 timmar sen tänkte jag att nu kommer jag va vaken inatt , men icket. Somnade ändå kl 23.30 eller nått sånt och har sovit 7 timmar.  Så sammanlagt med de jag sov på dagen blir det 11 timmar. :O

Tycker mig också känna av lite små aversioner för smaker. Det börjar kännas lite mer på riktgit nu. 

Jag känner med massa nu. Illamåendet var ganska extrem idag tidigt på morgonen. Trodde jag skulle kräkas. Fick ta ett knäckebröd o vatten. Sen har jag jätte ont i huvudet. Men man ska väl helst inte äta värktabletter?! Alvedon är väl ok men att man helst ska undvika. Men har ganska ont... :(
  • Sofiiakarin

Hej allesammans!

Ligger här helt utslagen! Är så trött... har vart runt idag o köpt bröllopsgrejer ( vi gifter oss om en månad) mycket på g nu! Haha!

Var iaf på tidigt VUL idag. Tidigt. V 7 (6+3). Haft utomkvedshavanandeskap så fick ett tidigt VUL för att utesluta det.

Iaf! En liten böna med ett tickande hjärta! Allt såg bra ut! Imorgon går jag på hälsosamtal. Någon mer som haft VUL? :)

• Sofiiakarin
    hggeli skrev 2017-08-12 08:19:55 följande:

Hur mår ni tjejer ? :) Här verkar illamåendet inte ge med sig. Men är ju bara vecka 9 än. Har förhoppningar det kanske lättar vecka 11 redan. Hoppas hoppas :)

I övrigt börjar jag verkligen känna mig svullen om magen. Kan ju bero på att jag får äta mkt oftare också av illamåendet hehe ;)

Berätta gärna vad ni har för symptom just nu. ? Har ni berättat till familjer ännu?

Jag har inte haft så mycket illamående.. de har varit vissa dagar jag mått superilla. Men trötthet är det som jag upplevt jobbigast. Känts nästan som man haft influensan.... men de har blivit bättre. Gått in i vecka 10 idag. Tycker mina bröst inte är lika ömma... o blev lite nojjig för de men min kompis som har 2 barn sa att de finns ngt som kallas "spökveckorna" där symptomen avtar ganska mycket... o när jag sökte lite så är de många som upplever samma sak..

Vi har berättat för familjen då jag inte mådde så bra o vi var tillsammans i sommarstugan ihop. Så jag har tvungen. Berättade i v7. Då vi hade haft en ultraljud med o såg den lilla bönan med friskt hjärta...

Får hoppas allt går bra...
  • Sofiiakarin
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-08-12 10:05:28 följande:

Påväg mot förlossningen i Visby nu efter samråd med BM där. Blödit i fyra dagar nu och haft stora blodklumpar i 2dagar ???? sry för beskrivande text!

Inte såhär man hade tänkt sig sin semester....

Styrkekramar till dig i din sambo! Beklagar verkligen.
  • Sofiiakarin
    Starlights skrev 2017-08-12 15:39:44 följande:

Jag ska ut med några kollegor ikväll och det förväntas nog att man tar sig ett glas vin eller öl.. Funderar på att berätta om graviditeten för min närmsta kollega, tror hon skulle räkna ut det själv ändå annars.. Det känns så fult att smyga med alkoholfria drinkar och jobbigt att hela tiden dölja det. Går in i vecka 10 på tisdag och har sett pickande hjärta på vul i vecka 7.. Vad tycker ni? Hålla det hemligt ett tag till och smussla vidare, eller berätta?

Berätta. Iaf för ngn. Tro mig, jätte jobbigt annars. Jag har försökt samma men blev att jag sa till bästa vän o hon hjälpte mig dölja de då. Är väldigt obekvämt annars.. iaf för mig....
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?