• Anonym (Äcklad)

Styvsyskon hade samlag

Inatt så hörde jag och min man några ljud från min dotters rum. Vi båda har barn från tidigare äktenskap (min dotter är 17 och hans son är 18). Eftersom att vi är vuxna så vet vi ju hur det låter när man har sex, och ja, vi hörde stönljud. Jag och mannen bestämde oss för att gå in i hennes rum för att kolla så att allting var bra, först tänkte vi att hon onanerade men vi förstod väldigt fort att det var ljud från ett samlag då vi även hörde manliga stön.. Så vi gick in och ja - där ligger hans son ovanpå min dotter och juckar och stönar. Vi går ut ur rummet lika fort som vi går in i det och vi är fortfarande i chock.
    Vi har bott tillsammans i 4 år.
    Är det OK enligt er att styvsyskon har sex med varandra? Vi vet inte riktigt vad vi ska göra. De har inte gått ut ur sina rum på hela dagen.

• Svar på tråden Styvsyskon hade samlag
  • Vickan I
    Vickan I skrev 2017-06-17 19:40:54 följande:
    Ditt troll. Du skriver ju i ts att ni vet hur det låter när man har sex och ändå går ni in och nu påstår du att du trodde dottern mådde bra.
    INTE mådde bra såklart.
  • M1rella
    Anonym (Äcklad) skrev 2017-06-17 18:33:38 följande:

VI TRODDE FÖRST att hon onanerade. Men sedan fick vi aningar om att hon kanske inte mådde bra och att hon behövde hjälp. 

Tillsist kom de ut ur rummet och vi pratade helt öppet om det. De får ha sex med varandra då det inte är olagligt men vi bad de att inte göra det så högt och helst när vi sover eller inte är hemma. 

Men du sköter att ni högre stöljud och trodde hon hade sex? (Efter att ni trodde åt hon onanerade) Man går inte in till folk som man tror har sex!
  • Anonym (iiy)

Det var lite naivt av dig att flytta ihop med en man som har en tonårsson som bor hemma. När du nu fått bevis på att detta inte blev bra hoppas jag att du tar dig samman. Din dotter behöver ett hem där hon får vara ifred.

• Ullejumper
    Anonym (?) skrev 2017-06-17 17:48:11 följande:

När man läst här ett tag så märker man att samma trådstarter kommer med jämna mellanrum.

• Queennr1

Så sjukt att ni gick in när ni enligt egen uppgift förstod att hon knullade med nån. Pervon.

• Anonym (iiy)
    Anonym (?) skrev 2017-06-17 17:48:11 följande:

När man läst här ett tag så märker man att samma trådstarter kommer med jämna mellanrum.

Precis
  • Anonym (xyz)
    Anonym (iiy) skrev 2017-06-17 20:35:28 följande:

Det var lite naivt av dig att flytta ihop med en man som har en tonårsson som bor hemma. När du nu fått bevis på att detta inte blev bra hoppas jag att du tar dig samman. Din dotter behöver ett hem där hon får vara ifred.

Öhhh, vad har du för skev syn på detta? Tror du inte att detta var frivilligt från tjejens sida? Hur kan du veta att detta är något dåligt? Tycker du att man är för ung för att ha sex när man är 17-18 år?
    De har förmodligen lärt känna varandra under väldigt lång tid innan de hade sex, om man jämför med hur det brukar gå till. Om de är ett par eller bara kk har jag ingen aning om, men ta det lugnt och låt dem reda ut detta själva. Pusselbitarna kommer falla på plats av sig självt när det är dags för dem att flytta hemifrån, och det är inte så långt kvar tills dess.
  • Queennr1

Vad har du för information som vi andra inte har om att detta inte är bra för dottern?
  • Solarn

Det TS dotter behöver är att mamman och styvpappan inte klampar in i hennes rum när de misstänker att hon har sex som värsta äckel.
  • sebbe420
    cupcakemom skrev 2017-06-17 17:43:24 följande:

Sen måste jag ju också undra över varför man går in i sin dotters rum om man vet att hon har sex? Skulle jag aldrig göra däremot skulle jag senare påpeka att det är ganska lyhört så det hördes... Så dom kan tänka sig för nästa gång...

Nej nej, de gick ju in för att de trodde att hon onanerade och ville kolla så allt gick bra. Skrattande
Svar på tråden Styvsyskon hade samlag