• Anonym (Äcklad)

Styvsyskon hade samlag

Inatt så hörde jag och min man några ljud från min dotters rum. Vi båda har barn från tidigare äktenskap (min dotter är 17 och hans son är 18). Eftersom att vi är vuxna så vet vi ju hur det låter när man har sex, och ja, vi hörde stönljud. Jag och mannen bestämde oss för att gå in i hennes rum för att kolla så att allting var bra, först tänkte vi att hon onanerade men vi förstod väldigt fort att det var ljud från ett samlag då vi även hörde manliga stön.. Så vi gick in och ja - där ligger hans son ovanpå min dotter och juckar och stönar. Vi går ut ur rummet lika fort som vi går in i det och vi är fortfarande i chock.
    Vi har bott tillsammans i 4 år.
    Är det OK enligt er att styvsyskon har sex med varandra? Vi vet inte riktigt vad vi ska göra. De har inte gått ut ur sina rum på hela dagen.

• Svar på tråden Styvsyskon hade samlag
  • Anonym (?)

När man läst här ett tag så märker man att samma trådstarter kommer med jämna mellanrum.

• Anonym (Äckel)

Vad som INTE är okej är att ni psykon går in i dotterns rum trots att ni VET att hon är upptagen med något väldigt privat. Skärp er för fan. Jävla äckel.

• Anonym (Kvinna)

1. Ni skulle inte gått in i hennes rum, det är ju bara sjukt gjort.

2. Jag hade inte gillat det alls och de hade inte fått ha sex i mitt hem i alla fall.

• Anonym (Jo)
    lövet2 skrev 2017-06-17 17:45:00 följande:
    De är inte släkt och har inte vuxit upp tillsammans. De råkar bara bo i samma hus. Inget konstigt alls, att de hamnar i säng med varandra.
    Precis.
  • Anonym (??)

Ni gick in för ni trodde hon onanerade? Så gör man väl inte heller.
    Ni kunde ev lyssnat utanför och av det förstått att de var två därinne.

• Anonym (Äcklad)
    nevermind skrev 2017-06-17 18:31:09 följande:

Uppenbar trolltråd. Ingen går in till sina barn om dom tror att dom onanerar!

VI TRODDE FÖRST att hon onanerade. Men sedan fick vi aningar om att hon kanske inte mådde bra och att hon behövde hjälp. 

Tillsist kom de ut ur rummet och vi pratade helt öppet om det. De får ha sex med varandra då det inte är olagligt men vi bad de att inte göra det så högt och helst när vi sover eller inte är hemma. 
  • Tecum

Klart att de får ha sex då de inte är släkt. De har inte ens växt upp tillsammans så det är inget de vuxna ska lägga sig i. Faktum är att det är deras "fel" då de blivit ihop och på så sätt fört de unga tu samman...

• Anonym (Bella)

Ni kan ju vara glada för att dom verkar tycka om varandra. Annars verkar det ju vara så oerhört massa skit och drama i nya familjekonstellationer. Dessutom är dom ju dels jämnåriga, och snart är båda myndiga. Det är ju inte som om de är två 12-åringar. Det hade kunnat vara mycket värre.

Sen, om ni var oroliga för att hon inte mådde bra, men också trott att hon onanerade, knackar man inte då? Frågar genom dörren om allt är okej?

• Vickan I
    Anonym (Äcklad) skrev 2017-06-17 18:33:38 följande:
    VI TRODDE FÖRST att hon onanerade. Men sedan fick vi aningar om att hon kanske inte mådde bra och att hon behövde hjälp. 

Tillsist kom de ut ur rummet och vi pratade helt öppet om det. De får ha sex med varandra då det inte är olagligt men vi bad de att inte göra det så högt och helst när vi sover eller inte är hemma. 
    Ditt troll. Du skriver ju i ts att ni vet hur det låter när man har sex och ändå går ni in och nu påstår du att du trodde dottern mådde bra.
Svar på tråden Styvsyskon hade samlag