Inlägg från: moaguuun |Visa alla inlägg
  • moaguuun

Vilken hundförsäkring är bäst/billigast?

Jag sa upp min försäkring hos Agria eftersom att det var så otroligt dyrt, det blev över 4000 kr år. Så jag måste välja något annat. Jag fick hem reklam för svedea, då kostar det 110 kr i månaden, sen kan man lägga till livsförsäkring och rehabiliteringsförsäkring. Det är tydligen någon form av erbjudande då det står att priset bara gäller den här månaden. Jag vet inte, kan det vara bra eller finns det något ännu billigare/bättre? 

Och bör man lägga till livsförsäkring? Rehabiliterings tillägget kostade bara 9 kr så det känns ju lika bra att ta om jag väljer sveda.

• Svar på tråden Vilken hundförsäkring är bäst/billigast?
  • moaguuun

Allt är ju relativt, jag tjänar väldigt lite just nu. Försäkringen är till min dvärgtax tik som är 3 år. Hon har aldrig behövt åka till veterinären, förutom för att vaccineras såklart. Det känns som en väldigt liten risk att något händer just nu, jag ska ju beställa en ny försäkring i helgen. Det lutar åt svedea eller folksam.

Det är svårt att veta vad som är bäst utan erfarenhet av dem. Agria var det många som inte var nöjda med heller, trots det höga priset. 

Svar på tråden Vilken hundförsäkring är bäst/billigast?