Gotlandsfärjan: I händelse av nödläge...
Fattar inte, vad behöver du hjälp med?
Fattar inte, vad behöver du hjälp med?
Där punkterna är finns det några ord som jag har glömt.
Jag har skrivit det i TS, jag har glömt orden, de som har åkt gotlandsfärjan några gånger kan veta orden, därför frågar jag. De som vet orden ser att dom saknas där punkterna är. Ganska glasklart vad det gäller.
Om du inte förstod vad jag menade så innebär det nog att du inte har hört den eller inte kan den utantill, kanske därför det blev förvirrande?
Du verkar inte vara på hugget idag. Det står tydligt i TS att jag har glömt orden de säger i gotlandsbåtens "i händelse av nödläge, de som åker gotlandsbåten vet vad det är jag pratar om för den där ljuder högt ut i högtalarna så man i princip sjunger i kör till den, varenda jäkla färd, och lång är den också. Jag har skrivit ut delen av texten den börjar med och lagt ut punkter där folk fattar att det saknas text.
Att Du inte förstod skiter jag fullständigt i, jag vill ha orden, jag vill inte behöva förklara för en person som inte är insatt vad det är jag letar efter, hur skulle det hjälpa mig?? Du vet ju uppenbarligen inte vad jag pratar om, så då vet du uppenbarligen inte orden, slöseri med tid!
Klart det framgår på båten! Det var nu (eller då, några timmar sedan) i ett spel med en vän som jag behövde orden, klart man glömmer när man väl sitter o tänker på det. Pyttsan. Orden är fullkomligt meningslösa för mig i vardagen.Samma svar till dig antar jag, jag behöver dem inte för överlevnad eller något, jag ville bara ha orden.