Inlägg från: Anonym (Kvinna40) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna40)

Livet efter en otrohetsaffär. Hur går det för er som beslutade att fortsätta?

Hur är ert förhållande idag?

Upp och ner. Jag brukar kunna hålla ihop inför barnen men kraschar på kvällarna, antingen arg eller ledsen.

Litar du på din partner?
    Absolut inte! 

Hämnades du genom att ha en affär själv?

Har tänkt tanken många gånger och det är en skön fantasi. Men jag är inget otroget as som han så det får stanna vid tanken. 

separerade ni tillfälligt eller bodde ni ihop hela tiden?

Vi bor ihop och har gjort hela tiden.

Om ni har barn. Hur mår dom nu?

De har påverkats såklart. De vet inte vad som hänt mer än att vi har haft det jobbigt men de är ju inte dummare än att de känner av stämningen hemma. 

Älskar du fortfarande din partner?

Ibland. Ibland hatar jag honom.

Hur ser ni på framtiden?

Som någon tidigare i tråden ser jag inte framåt mer än några dagar. Där jag tidigare såg oss i ett mindre hus när barnen flyttat ut ser jag inget alls, varken hur jag/vi bor eller hur vi ser ut eller om vi är tillsammans över huvud taget. 

• Anonym (Kvinna40)

Hur har det gått för er?

• Anonym (Kvinna40)
    Anonym (Carl) skrev 2017-09-01 08:56:22 följande:
    Med risk för att göra dig besviken så funderar jag allt oftare på att vara med andra kvinnor. Jag vill också  få uppleva den där spännande känslan igen. Jag skulle t om vilja gå så långt som att säga att jag längtar efter att få känna den igen.

Jag har varit ärlig om det till min fru. Hon säger att det är OK..
    Konstigt är bara förnamnet.
    Jag är inte ett dugg besviken, känner själv likadant ofta. 

Särskilt eftersom vårt sexliv aldrig varit särskilt bra, han är inte särskilt bra i sängen. Så det är jävligt orättvist att HAN är den som har haft ett spännande äventyr och bra sex, när JAG är den som aldrig har kommit när vi har haft sex... 
  • Anonym (Kvinna40)

Han har sagt att han skulle förstå om jag är med någon annan. Samtidigt tror jag han ger mig det där frikortet för att kunna ha som slagträ vid framtida gräl om hans otrohet, "du har faktiskt också..." osv så jag tror faktiskt inte jag kommer göra det. 
    Det är han som är ett fegt kräk, inte jag.

• Anonym (Kvinna40)

Ja fyfan, jag hade åtminstone turen att han var otrogen med kvinnor jag inte känner. Du är ju sviken på två håll, både din kompis och din fru svek Gråter

Svar på tråden Livet efter en otrohetsaffär. Hur går det för er som beslutade att fortsätta?