Tack för att du delar med dig så öppet av din historia. Det är mycket jag känner igen i det du skriver.
Anonym (Carl) skrev 2017-06-14 11:22:25 följande:
Jag kunde inte få nog av henne och jag ville inte släppa henne av rädsla för att förlora henne.
Helt rätt. Vet dom som provat att vara isär i denna fas. Det som händer då är att hon känner sig ensam och söker tröst hos älskaren. Var med henne och se till att hon klipper banden till älskaren.
vi hade sex minst 2 - 3 gånger om dagen i flera veckor. Otroligt intensivt och det bästa sex vi någonsin haft med varandra. Detta alltså under min värsta kris i livet.
Helt rätt igen. Antar du fick en testo-boast av shocken också. Genom att ha mycket och intensivt sex vinner du flera saker. Det blir en slags nytändning i relationen, du skapar ett starkt fysiskt band er emellan och du flyttar tillbaka spänningen hon hade med älskaren till dig där den hör hemma.
Jag skrev tyvärr ett mail till hennes forne sexpartner i affekt där jag hånade honom för hans sätt, hans spinkiga lilla lem och att han inte skulle tro att han var något speciellt för det var han inte, samt att jag hatade fanskapen och mer eller mindre skulle köra över fanskapet om jag såg honom igen.
Visst, sånt där kan man kanske ångra eller göra på mer eller mindre snygga sätt. Men gissa vad jag säger? Helt rätt igen. Det här kan låta gammaldags, macho eller vad ni vill. Men i detta läget gäller det att strida för sin fru. Vinna henne tillbaka. Med alla medel. En sliskig typ har stoppat kuken i din fru, klart du ber honom dra åt helvete! Man får se upp juridiskt med rena hot, men bra att vara tydlig med vad som gäller. Det här skickar en signal till din fru också, min man klarar det här. Han låter sig inte köras över. Men det måste göras med självkontroll, inte desperation.
Jag var en annan människa då och jag vill inte tillbaka till den jag var då. Inte för allt i världen.
Grattis. Du är född på nytt.
Sen kommer det svåra och det som tar lång tid. Var det Churchill som sa, "vi har vunnit kriget, nu gäller att vinna freden".
Ja, detta var ett långt inlägg med kontroversiella åsikter. Det är saker som jag själv gjort och som fungerar. Finns också stöd i fakta för detta. Kommer inte googla källorna åt er som har invändningar. Finns också undantag, det kan vara på andra sätt för andra människor. Det visar inte att jag och TS har fel eller är misogyna idioter.