Inlägg från: Anonym (Otorgen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Otorgen)

Livet efter en otrohetsaffär. Hur går det för er som beslutade att fortsätta?

Hej! Ja vill bara skriva en rad. Väldigt starkt & stort av dig att stanna kvae. Ja hade en sex sms konversation med ett ganmalt ex. Han såg det i min mob(as klantigt att inte radera) det hände en gång & ja mådde fantiskt inte dåligt. Vårt sex liv var tråkigt & bara tråkigt.... vi höll på att gå isär när de kom fram. (3 småbarn) jätte dumt ja vet men jag mådde bara inte bra då. Jag kände mig osynlig o ja grät många ggr & bad honom se mig. Han tyckte inte att han gjorde något fel. Ja kan sitta o rabbla som fan här men vill inte tråka ut någon. Jag får kämpa VARJE dag för att vinna tillbaka åtminstonde 50% av de vi hade dvs tillit. Allt annat har faktikst blicit bättre efteråt. Speciellt sexet. Vi pratar mer & skrattar mer ihop. Ja vet att han har det i bakhuvudet men vi får kämpa varje dag. Ja e villig att låta det ta sin tid. Ja tror de behövs väldigt mkt tid, energi & vilja... starkt av dig! Beundrar er som stannar & ger det en till chans. Ja vet inte hyr ja hade gjort! Kram!!

Svar på tråden Livet efter en otrohetsaffär. Hur går det för er som beslutade att fortsätta?