Inlägg från: Anonym (#NyRelation) |Visa alla inlägg
  • Anonym (#NyRelation)

Livet efter en otrohetsaffär. Hur går det för er som beslutade att fortsätta?

Glom din "gamla" relation innan upptackten da den ar forverkad! Skapa en ny relation med solidare grund och allt det dar och ge dig sjalv 2-3 ar att forsatta och om det inte funkar - ga din egen vag. 

Men jag haller med. Karringen borde ha sagt att hon pippat din basta van INNAN ni skaffade barn ihop! Ar barnen dina atminstone? Har du testat de? Har de samma nasa? mun? ogon? 

• Anonym (#NyRelation)
    Anonym (Man40) skrev 2017-06-08 07:50:38 följande:

Problemet är att det inte finns några garantier med dina nya partner. Enda skillnaden är att hen inte varit otrogen ÄNNU. Satsa på att lösa problem med den partner man har. Om man är attraherad.

Monogami är svårt och fungerar i praktiken inte. 80% är till slut otrogna eller skiljer sig. Gör det bästa av det.
    GREAT pep talk!Kräks
  • Anonym (#NyRelation)
    Anonym (Bra) skrev 2017-06-10 18:11:15 följande:

Är snart 5 år sedan jag var otrogen. Det går bra för oss. Vi separerade i 4 månader direkt när det hade hänt. Idag har vi det bra och han litar på mig. Vi väntar vårt första barn dessutom! Han har aldrig hämnats på mig.

Har ni samma relation som innan din "side'step" eller byggde ni om en ny relation? 
Svar på tråden Livet efter en otrohetsaffär. Hur går det för er som beslutade att fortsätta?