Så sjukt...
Hävdar jag mina rättigheter för hårt blir jag utkastad. Så enda rätta för mig är att tiga och lida, bryter lagar för privata hyresgäster.
Hävdar jag mina rättigheter för hårt blir jag utkastad. Så enda rätta för mig är att tiga och lida, bryter lagar för privata hyresgäster.
Hyresvärden som misshandlat mig då han ligger väl mer pyrt till då han dessutom nyss fått jobb på kriminalvården. Skulle jag anmäla honom så skulle han direkt bli av med jobbet.
Finns vittnen till hans överfall och jag har fotar ett blåmärke på min arm, så vill jag nu kan jag ställa till det rejält. Men då får jag ju räkna med att bli bostadslös.
Om man suttit inne tidigare så jo då är det ganska lätt att bli av med jobbet.
Oj jag lade ut hans saker på gården! Då tycker säkert rätten att det är rimligt att misshandla någon!
Klart jag blir aggressiv när folk skriver att JAG vart brottslig när jag lagt ut hans saker och ingen påpekar att han misshandlade mig? Jag gick hem till hyresvärden och jag hann säga-vad är det frågan om. Varpå han kastar sig över mig inför barn och familj. Ett väldigt sjukt bemötande av en hyresvärd. Dessutom skickar mig ett väldigt fult sms innan. Det är jag som borde vart upprörd och misshandlat hyresvärden efter det smset jag fick.
kan meddela att övriga gården ser ut som en atombomb sprängts där, enligt advokat ska det
gå att utnyttja hela gårdeb i mitt fall. Men det enda jag kan utnyttja är huset men jag betalar likförbannat för allt. Man lessnar kanske efter löften hit och dit och man väntat i 2 år på förändring.
Jag åkte dit för att det är min systers man. Jag hade ingen stans att förvara mina saker och jag har bett dem att- ta hem era saker för jag måste få ställa in mitt innan dom går sönder. Jag ber och ber men dom struntar i det, hur ser ni på en sådan hyresvärd? Som dessutom kräver full hyra? Hör ni inte hur det låter? Då säger man, ok jag vill ha mina saker där och du får 200kr rabatt på hyran för det. Så om ni hyr så skulle ni tillåta er hyresvärd ha sina saker på er gård så ni fick trasiga saker och dessutom betala full hyra. Väx upp och tänk er själva i situationen. Eller så är ni unga och oerfarna.
Haha, min hyresvärd har inte dålig impulskontroll då som misshandlar mig?
Nej jag betalar vad det är värt, de själva har satt hyran. Man kan tro att det är hyresvärden som själv pratar här?