Så sjukt...
Står det specifikt i kontraktet att förrådet ingår? Dock så kan de anmäla dig för egenmäktigt förfarande. Du skulle gått direkt till hyresgästföreningen innan du började plocka ut deras grejer.
Står det specifikt i kontraktet att förrådet ingår? Dock så kan de anmäla dig för egenmäktigt förfarande. Du skulle gått direkt till hyresgästföreningen innan du började plocka ut deras grejer.
Det bästa är nog att du flyttar så att ni slipper varandra. Är det svårt att hitta boende får du väl bli inneboende. Att riskera sitt boende för bråk om ett förråd låter som väldigt dumt. Är rädd att du redan har gjort bort dig. Att han knuffade ut dig visar ju bara att du gjorde intrång.
Klart jag blir aggressiv när folk skriver att JAG vart brottslig när jag lagt ut hans saker och ingen påpekar att han misshandlade mig? Jag gick hem till hyresvärden och jag hann säga-vad är det frågan om. Varpå han kastar sig över mig inför barn och familj. Ett väldigt sjukt bemötande av en hyresvärd. Dessutom skickar mig ett väldigt fult sms innan. Det är jag som borde vart upprörd och misshandlat hyresvärden efter det smset jag fick.
Man kan inte ta hur mycket som helst för en gammal sommarstuga med möss som springer på golvet och feldragen livsfarlig el som kan döda mig och min familj.