• Domesticgoddess

Rädd att sexleksaker ska hittas efter min död

Anonym (Anonyma trådstartaren) skrev 2017-05-29 12:54:19 följande:

att jag har sex fattar de väl, men jag vill inte att de ska hitta bdsm tillbehör, de ska inte behöva se hur mitt sexliv ser ut

Jag har också haft sådana funderingar och tyckte liksom du att det var ett orosmoment. Att ens efterlevande skulle hitta en dildo eller två vore ju ingen större katastrof alls men om man har intressen som är lite mer avancerade än vanilj så blir det liksom en annan femma.

Jag har löst det som så att jag gett en nära väninna nycklar och bett henne tömma "byrålåda två och tre" om något skulle hända mig. I en av lådorna har jag sedan lagt en lapp i vilken det framgår att hon blivit ombedd av mig att tömma, så hon inte blir anklagad för att ha stulit från dödsboet.

Känns mycket skönare nu, även om jag innerligt hoppas att det dröjer lääänge tills jag kastar in:)
  • Domesticgoddess
    Anonym (Anonyma trådstartaren) skrev 2017-05-29 13:42:43 följande:

Du förstår mig verkligen, tack så hjärtligt för ditt svar

Så din väninna är medveten om din läggning eller vet hon inte alls vad som väntar i byrålåda två och tre?

Nej jag tror inte heller att jag kommer dö än på många år, men en olycka kan ju vem som helst råka ut för.

Det är precis så jag tänker ; hundra på ett långt liv kan man ju aldrig vara.

Hon vet absolut inga detaljer, jag sa något i stil med att "bara ös ner allt i en plastsäck utan att fundera över vad det används till och kasta". Hon är dock inte den lättchockade eller dömande typen och jag känner mig trygg i att hon inte tänkt annorlunda om mig om det skulle vara så olyckligt att hon faktiskt behöver agera i det här..
Svar på tråden Rädd att sexleksaker ska hittas efter min död