• mjaomjao

För oss med bim JULI 2017

oONinniOo skrev 2017-06-28 11:06:07 följande:

Hur gjorde du när du försökte känna? Man brukar rekommendera att antingen sitta på huk eller ex ha ett ben på badkarskanten. Står man bara rätt upp och ner så når man sällan. Om du gjorde som något av ovan och inte kunde nå den så är den nog högt upp just nu.

Vid ÄL är den högt placerad, mjuk som läpparna och öppen. Annars är den lågt placerad, hård som nästippen och stängd. Eller den ska vara i alla fall. Jag upplever att min kan vara relativt högt upp jämt, bara att den blir mer centrerad vid ÄL och annars är den mer lutad inåt slidväggen. Så man måste lära sig hur ens egen tapp beter sig.

Hej igen, testade både att sitta på huk och med ett ben på badkarskanten.. Och tog i för kung och fosterland,, kanske att jag eventuellt kände något läppliknande,, ingen tillstymmelse till hårdhet åtminstone..

Är på äl-4 och låg senast i söndags.. Bortrest snopp tyvärr så ingen chans förrän typ äl+2.. Antar att första försöket därmed är uträknat. Å andra sidan vet jag ju inte när jag faktiskt har äl utan utgår från My Cykels standarduträkning för 28-dagars cykel. Och första barnet blev till när samma app sa att jag inte var fertil så vem vet...

Tack för info iaf!

Ingen som har bim i helgen o har testat?!
  • mjaomjao
    Krullet89 skrev 2017-06-29 09:11:57 följande:

Tjejer hur går de för er ngr symptom ännu?

Känner mig psykiskt gravid plus ilningar i "tjejmagen" (låter så muppigt men va ska man kalla det?!), det blev nämligen lite ligga av för mig igår när snoppen kunde komma hem tidigare än beräknat, vet inte när jag har äl men tror det kan vara typ nu..

Du då Krulle89?
  • mjaomjao
    Krullet89 skrev 2017-06-29 10:03:59 följande:

Mjaomjao skrattar åt dina ord Hahaha. Snoppen kom hem .

Ja, man har lite speciellt språkbruk, kul att nån uppskattar. Får hålla mig från min snäppet grövre buskis-jargong av typen "Nu slaskar det till i silltunnan" så man inte blir avstängd från tråden :P

Håll oss uppdaterade alla ni med stundande bim..
  • mjaomjao
    Jooosen skrev 2017-06-30 15:34:31 följande:

Ja vet! Inget tålamod. O jag som inte har några barn sen innan kan inte låta bli att tro att något är fel på mig eller min sambo :(

Men ni har inte försökt såå länge va? Minns ej vem som skrivit vad..
  • mjaomjao
    Felicia1022 skrev 2017-07-02 00:08:52 följande:

Snälla säg att det är nån mer än jag som ser?! :/

BIM-5 med väldigt utspätt kvällsurin.

Absolut en tendens Felicia, håller tummarna!!
  • mjaomjao

Nu händer det lite grejer i tråden..

Som många beskrivit det innan känns det meningslöst /beroendehetsigt att surfa på äl, bim osv stup i kvarten.. Förra månaden när jag inte försökte bli gravid hade jag många fler symptom vid den här tiden.. Och inte säkert på att äl ägt rum, ändå kan jag inte tänka på annat.

Kollade just nyheterna och kämpar med tårarna efter att ha sett en bild på två syskon, 2 år den äldsta, ståendes vid sin avdäckade mammas sida mitt på en gata i Mosul. Jävka

Bim 14 juli
  • mjaomjao

Oj, den postades för tidig. Jävla krig och jävla IS. Fy fan vad vidrigt. Efter jag fick barn klarar jag inte av såna här bilder överhuvudtaget, förföljer mig.

• mjaomjao
    Carro887 skrev 2017-07-02 11:52:47 följande:

SituationW BIM 15/7

Carro887 BIM 11/7

Kakan53 BIM 7/7

Jassan123 BIM 2/7

Sandie BIM 2/7

oONinniOo BIM 22-25/7

Mjaomjao BIM 14/7
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017