För oss med bim JULI 2017
Dom blir ju inte starkare detta är ju ändå testlagret som man kan testa tidigt med.
Dom blir ju inte starkare detta är ju ändå testlagret som man kan testa tidigt med.
Om jag var du skulle jag vänta lite, när är bim? Och köpa någon annan typ av sticka, digital
Håller tummarna! :)
Nu kom dock lite rosa på pappret när jag torkade mig när jag vart på toa så mitt hopp e nog ute. Bara på det igen nästa månad
Alltså jag blir knäpp. Har ju fått svaga plus som inte blir starkare direkt. I morse vart de lite rosabrunt på pappret så jag stoppade upp en tampong. När jag bytt tampong två ggr idag så har de bara vart ytterst lite brunt på typ. Är de början på "mensen" typ kemisk graviditet eller va tror ni?
Alltså jag blir knäpp. Har ju fått svaga plus som inte blir starkare direkt. I morse vart de lite rosabrunt på pappret så jag stoppade upp en tampong. När jag bytt tampong två ggr idag så har de bara vart ytterst lite brunt på typ. Är de början på "mensen" typ kemisk graviditet eller va tror ni?
Idag va testet ännu svagare så nu får de gärna börja blöda så att man kan köra igen.
Vad ser ni på dessa tester? (Syns bättre i verkligheter) men på översta kan både jag och sambon se ett streck. Fanns där direkt efter
Så här ser de ut. 2/7 e kvällskiss o 3 o 4 med morgon kiss. Antagligen en kemisk graviditet. 3 o 4 ser lika ut i verkligheten. Tror att ägget fäste på äl + 9 och mensen va beräknad till äl+11 vilket innebär att bim va 30/6 då ja har kort cykel.
Så här ser de ut. 2/7 e kvällskiss o 3 o 4 med morgon kiss. Antagligen en kemisk graviditet. 3 o 4 ser lika ut i verkligheten. Tror att ägget fäste på äl + 9 och mensen va beräknad till äl+11 vilket innebär att bim va 30/6 då ja har kort cykel.
Räknade ut att de bara e 13-14 dagar sen ÄL kan de påverka att testen är så svaga? Ska ta ett till i eftermiddag och har beställt hem fler stickor och ett digitalt test.
Mitt test nu ikväll va lika svagt som i morse om inte ännu svagare. Nu e testen slut och får nya på tidigast torsdag. Men jag tror tyvärr inte detta utvecklas som de ska så de får gärna börja blöda nu så man kan köra på nästa månad igen