• Anonymgbg

För oss med bim JULI 2017

Hoppar in här jag med. Jag har bim fredag eller lördag.

• Anonymgbg
    Jassan123 skrev 2017-06-27 16:39:44 följande:
    Lycka till ????
    :) hoppas ju att den uteblir. tredje försöket sen spiralen åkte ut nu
  • Anonymgbg

Vet inte om jag inbillar mig men tycker mig ha olika symptom hela tiden.
    Mina bröst har vart ömma sen förra lördagen och nu e de värre. Går knappt att röra dom. Igår kväll börja ja känna värk typ i sittknölarna och de ilar/värker till i ljumskarna, kan knappt sitta still och i morse frös jag som en tok, satt med filt och extra element på jobbet medans jag nu sitter och svettas som en tok.

Va tror ni? kan de vara gravidsymptom eller bara mens på g? Har BIM nu i dagarna. Förra månaden fick jag mensen på dag 24 och det är idag.

• Anonymgbg
    miimee skrev 2017-06-29 14:35:22 följande:
    Kan ju absolut vara något av dem två alternativen ,)

Ilar jag med och fryser / svettas om vartannat!
    Spännande, har du någorlunda regelbunden cykel?
    ja någorlunda regelbunden. 24-26 dagar ungefär. Har vart gravid 3 ggr innan men man glömmer ju va man hade för symptom då.
  • Anonymgbg
    miimee skrev 2017-06-29 15:40:13 följande:

Då har vi lika cykel. :)

Visst är det så! Glömmer naivt förra månadens mens-symptom.

Eller hur gör man. Jag tror dock att mensen är på gång. Gulbeigebrun flytning igår. Så stoppade in en tampong nu i natt. Ska snart gå upp så vet väl då om de e mens. Inget utslag på några stickor senast igår iaf. Men ett jädra ilande å småvärkande i ljumskarna. Känns som brösten inte är lika ömma heller längre. Så mitt hopp om en knodd denna månaden e tup borta.
  • Anonymgbg
    Jooosen skrev 2017-06-30 13:16:06 följande:

Mens idag :( nästa Bim i slutet av juli så hänger kvar....

Tror att min e på gång med. Bara lite än så länge. Men imon lär de va syndafloden igen.. Blöder enormt mkt sen jag tog ut min spiral.
  • Anonymgbg
    Jooosen skrev 2017-06-30 13:26:18 följande:
    Samma här. Lite idag, imorn förblöder jag!
    Ja och de e sååå jobbigt. men bara att satsa på nästa månad nu. Så tråkigt bara. När jag fått för mig nått så ska de gå direkt. Har inget tålamod till att vänta. Mina 3 tidigare graviditeter har gått på 1 försöket med första å 3 försöket med de andra två
  • Anonymgbg

Testade nu ikväll med ett test från testlagret. Tycker mig ana ett streck och mannen med. Va tror ni?
  • Anonymgbg
    Grus grus skrev 2017-06-30 21:40:04 följande:

Hjälp mig tänka. Jag ska ha mens den 11-12 juli. Jag brukar ha ganska sen ägglossning. I förrgår (28 juni) hade jag så fruktansvärt ont i magen. Det kändes precis som ägglossningsvärk (som jag tyvärr lider av). Vi hade sex den kvällen och sen åkte maken iväg nu i några dagar. Jag har regelbunden mens.

Kan det verkligen varit äl redan? Nu är maken bortrest i några dagar. Om det nu var första känning på äl, finns det möjlighet att det tar sig?

Man brukar ju ha äl ca 14 dagar innan nästa mens så de kan mkt väl va äl du känner
  • Anonymgbg

Ska ta ett nytt test imon bitti så får vi se om de har ökat. Hoppas hoppas

Svar på tråden För oss med bim JULI 2017