För oss med bim JULI 2017
Det översta testet är från igår eftermiddag och understa från idag på morgonen. Gårdagens är enligt mina ögon positivt & dagens negativt? Ingen tydlig stregring iaf :(
Det översta testet är från igår eftermiddag och understa från idag på morgonen. Gårdagens är enligt mina ögon positivt & dagens negativt? Ingen tydlig stregring iaf :(
Idag kom mensen. Skit!
Sprang till Apoteket på lunchen. Kunde inte hålla mig tills jag kom hem..
Det är resultatet
Jag dööööör. Överlycklig !!!
Bim idag. Ingen mens so far, men jag har noll förhoppningar eg eftersom vi bara sexade en gång vid äl och då avbrutet. Vill bara att det ska komma så vi kan sikta in oss på nästa äl snart!
Är jag nojjiga nu eller är det ett svagt plus!? Jag brukar alltid vänta till efter Bim med att testa, men denna gången känns det annorlunda. Har ingen mensvärk alls och så har det varit med båda dem andra, svullen och kan inte dra in magen och ömma bröst. Samma som den första graviditeten.
Hatar att analysera egentligen...men här kommer en bild iaf. Tidigt CB bim-4
Hänger med här!
BIM borde vara runt 12-13/7, men är väldigt osäker. Jag fick barn i juni 2016 och ammar fortfarande mycket så min mens har inte hunnit bli regelbunden än. Detta är första försöket.
Räknade ut att de bara e 13-14 dagar sen ÄL kan de påverka att testen är så svaga? Ska ta ett till i eftermiddag och har beställt hem fler stickor och ett digitalt test.