• Krullet89

För oss med bim JULI 2017

Ja har för mig att ja läst ngnstans 24h. Så ja hopppaaaas !!!

• Krullet89

Har en liten fundering tjejer. Min temp steg igår med 0,3 gr. Men idag e den lika låg som vanligt.. va hände liksom?

• Krullet89

Nää. Ja testade bara att tempa förra månaden för skojs skull. O då såg ja innan ÄL låg ja på 35,9 o vid ägglossning som högst 36,7. Igår hade ja 36,2 o imorse 35,9. Men sen ha ja sovit riktigt dåligt inatt med. Så ja e ingen van temapare direkt...men du vet hur de är man överrrelekterar allt.

• Krullet89

Ja jobbar i vården. På gyn us kan man se de yttre organen (givetvis) och slidan i livmodettappen. Man kan inte se äggledare o livmoder. Då måste man göra ultraljud. O de finns på KK. Då kan man se om man har ngr äggblåsor o hur mottaglig livmoderslemhinnan är för att ägget ska kunna fästa (baserat på livmoderns tjocklek på slemhinnan). Hoppas ni fick lite mer svar.

• Krullet89

Tjejer hur går det för er. Är det ngn som känner ngt ännu lr?

• Krullet89

Ok tråkigt. ÄL +2 bara. Så inget ännu. Börjar tveka på om ba haft ÄL ens..brukar få skit ont i bröstvårtorna men de ha ja inte nu..men ÄL testerna va positiva o ja hade ont i magen o flytningar. Så vette f*n..ba te o vänta o se.

• Krullet89

Ja skiter i att tempa nu. Försöker köra varannan dag metoden istället. Problemet är att ja jobbar mkt kväll o natt. Men ha en period nu utan såna skift så passar på nu. Ja hade såna flytningar till o från i 1v... mindre trevligt. O så öppen livmodertapp hela tiden. Så ja verkligen hoppas haft haft ÄL. Jävla p-piller ska aldrig mer ta ett med p-piller.

• Krullet89

Livmodertappen e ju olika öppen o placerad beroende på var i cykeln du är. Så vid ÄL e den öppen o mjuk för att spermier ska kunna komma in. De kan man känna lätt med fingret. Annars e den stängd o hård.

• Krullet89

Ha känt på min nu i snart 3 månader. Äh äckligt o äckligt men de e ju ens kropp. Men va försiktig med att ha rena händer o kortklippta naglar så du inte tillför ngr bakterier.

Svar på tråden För oss med bim JULI 2017