• Krullet89

För oss med bim JULI 2017

Hej!

ÄL nu i helgen BIM troligtvis den 1 Juli. Negativ ÄL sticka idag. Men MKT ÄL flygningar lite blodblandade till o med. Är det ngn annan som har så?

Försök nr 3 första barnet.

• Krullet89

Men va kuuul ???? då har du oxå lite kortare lutealfas lr?

• Krullet89

Ok . Detsamma nu hoppas vi tillsammans!!!

• Krullet89

Borde ha de idag, men tvekar. För ja brukar få jätte ont i bröstvårtorn. Men inget idag... ska ta ÄL test senare i eftermiddag.tempen ha stigit lite men inte så mkt som de brukar. Ledsen tjej...

• Krullet89

Fattar inte.. negativa ÄL tester, inget ont i bröstvårtorna som ja brukar ha vid ÄL. Men dag 4 med ÄL flytningar o öppen livmodertapp till o från. Skulle enligt beräkningar o app ha ÄL idag/igår... deppig man blir...

• Krullet89

Jag har bara haft min 2 cyklar (detta blir den 3) efter mitt ppiller stopp. Då ha ja fått de ngn dag innan o den dagen ÄL är. De e df ja inte fattar Vf ja inte har ÄL men massa flytningar...

• Krullet89

Dag 24 o negativ ÄL sticka... fattar ingenting.. tkr ja hade så tydliga ÄL flytningar under hela helgen och även igår o idag. Dock ingen stegring i temp. Lite molvärk men inget ont i bröstvårtorna som de andra två månadern. Undra om ja ändå haft ÄL, va tror ni tjejer ? Läste även ovanstående ,vi vill ha barn men min man blir lite stressad när ja säger att ja ha ÄL.o att ha sex varannan/var tredje dag är svårt ja jobbar oregelbundna tider. Så att ÄL väljer o inte komma i tid denna månaden e inte kul alls.. vi som verkligen har myst????

• Krullet89

Har också funderat på om ja missade stegringen helt enkelt. I vilket fall som helst så har vi myst om inget annat. O vi myser på nu med ifall att . Igår va ja irriterad så testade inte ens med stickor. Ska göra de idag för o se. Har intr riktigt koll på min cykel ännu i o med att ja slutat med p-piller nyligen. Så därför e den oregelbunden. Vid nästa mens ska ja testa rosenrot för att korta ner den. Just nu kör ja på såna billiga stickor från Graviditetskollen.se tkr de e bra. Har test Apotekets också men de visar positivt nästan jämt på mig.

• Krullet89

Wohoooo blev en glad midsommar. ÄL testen visade äntligen positivt igår.!!!! Nu e ja med igen tjejer !

• Krullet89

ÄL test visade Max positivt igår vid 14 tiden. Haft molvärk o flytningar som ja brukar ha, inatt vid 4 tiden vaknade ja av hugg i höger äggstock. Kan de va ägget som släppte? För tog ett ÄL test vid 13 tiden Ida de va helt negativt. Vi myste fredags natt o idag. Hur länge lever ägget?hoppas intr vi missat de nu...

Svar på tråden För oss med bim JULI 2017