• Gii

Ledsamt

Hej behöver någon som kan detta.

Sambon och jag ska separera och bor nu inte på samma ställe längre och vi har en 4 årig pojke tillsammans snart 4 iaf . Problemet är att pojken min verkar absolut inte tycka om mig eller ja , avskyr mig när det är min vecka att ha honom . Jag är den föräldern som måste jobba och han måste till dagis och det gillar han inte. Medans mamman lämnar inte han så ofta och där umgås dom mycket med sonens kusiner jämt så han verkar stormtrivas med mamman Ovs , men jag gör allt för att han ska ha roligt med mig när jag har honom , men tyvärr måste man jobba och då måste han till dagis .. jag gör verkligen allt för att han ska ha skoj och tycka om att vara med mig men ändå räcker det inte :( senast igår skulle jag ha honom några dagar och han totalt vägrade när mamman skulle lämna honom han Grät och skrek så det blev så att mamman fick ha honom ändå .. och det fick mig känna mig så extremt misslyckad och inte omtyckt.. det enda som får mig må så dåligt och känns som hjärtat sprängs .. vad tycker ni man ska göra? Kan inte sluta tänka på det .. han saknar inte ens mig känns de som

Svar på tråden Ledsamt