Bf januari 2018 & stannar på fl
Jag har nu i slutet av åttonde veckan fått mitt illamående.. inget jättepåfrestande förutom att vi haft besök i 5 dagar, och ska ha det två dagar till som är med på alla mina mål.. så jag väntar på att de ska börja fundera på varför jag äter så jäkla dåligt till och från (framförallt på morgonen när det går galet långsamt att få i sig allt).. hade jag suttit själv hade det känts mer avslappnat och okej att inte allt går ner.. vi åkte också båt idag och jag blev SÅ åksjuk. Något jag aldrig har problem med annars..
Vi planerar att hålla det hemligt åtminstone någon vecka till då vi har haft besök från en timme efter vårt inskrivningssamtal och inte hunnit diskutera upplevelsen och inte heller riktigt förstått att vi väntar barn. Vill fatta det själv med min sambo innan vi berättar det för andra.
Ska dock bli kul att berätta för besöket om några veckor hur det ligger till och höra om de funderat över en möjlig graviditet eller blir helt chockade... tror faktiskt på att de trots allt kommer bli chockade vilket gör hemlighetshållandet lite kul.. se hur längre man lyckas om illamåendet skulle gå mot det värre...