• Frassex

Bf januari 2018 & stannar på fl

akma82 skrev 2017-05-15 07:19:50 följande:

Fick lite brun flytning/gammal blödning på pappret när jag gick på toa på morgonen, min enda tanke igen är ett nytt missfall på g... :(

går in i v.8 imorgon.

Men förra missfallet började med rosa flytningar och inte bruna...

Hur som tänkte ringa mvc när dom öppnar i vilket fall för att boka tid.

Förstår din oro, har förstått att bruna flytningar kan vara normalt, för min vännina kom det och gick fram till v 18 men man blir ju alltid sjukt orolig vid varje toalettbesök. Men du kanske kan få göra ett tidigt vul, om du är i v 8 borde man kunna se hjärtat nu! Hoppas det går bra! Håller tummarna!!
  • Frassex

En fråga till er om era symtom. Upplever ni att de kommer och går? Är bara 5+2, upplevde i helgen att mina bröst och bröstvårtor ömma. blev såå glad över att känna nått. Igår och idag är det i princip borta, känns lite om jag klämmer men inte annars. Kan det komma och gå?

• Frassex
    Candysweet skrev 2017-05-16 16:03:19 följande:
    Jag är i v 5+0 och mina symptom kommer å går också :) så det är nog inget knepigt, hoppas jag xD
    Ååh hoppas!! Jag känner i princip ingenting just nu!
  • Frassex
    Ellebje skrev 2017-05-16 16:47:03 följande:
    Jag undrar samma!! Jag vet ju att det kan gå från ena dagen till den andra. Men man undrar ju ändå.. det enda som jag kan känna skillnad på de gånger som det har gått vägen, så har jag känt många symtom, som kommer och går, 'men lite "dovare". Vid mitt senaste missfall hade jag superont i brösten, mensvärken var olidlig och jag var så galet trött. Jag har nu samma symtom men absolut inte i dom graderna. Jag hoppas att det kan vara ett gott tecken!?!
    Vi får hoppas helt enkelt! Jag har inte så mkt att jämföra med igentligen, gjort en abort för ca ett och ett halvt år sen och då hade jag jättemkt symtom vid denna tidpunkt, ömma bröst och illamående men tror ägget fäste tidigare än nu redan dag 4 (nidblödning). Hade missfall i början av april 7+4, då hade jag inte heller mkt symtom denna tidpunkt tyvärr bara lite ömma bröst därför jag nojjar tror jag men då fick jag nidblödn dag 11... denna gång fick jag ingen nid men skulle gärna se att det blir starkare symtom snart!
    Tänker att alla graviditeter kanske ter sig olika och kanske producerar olika snabbt hcg så det kanske kan vara såhär? Vilken vecka är du i?
  • Frassex
    djuze skrev 2017-05-17 10:22:16 följande:
    Jag har ingen aning /:

Hade MA i början av januari fick sedan mensen slutat av januari

Fick sedan inget hela feb fick tillbaka de 31 Mars hade då ca 3 dagar mens så har ingen aning är så orolig att de inte gått bra denna gång heller nu :(
    Har dem tagit hcg nivåer? Ganska snabbt och effektivt och se då ju så man slipper ångesten. Jag tog själv idag via werlabs.se då jag nojjar sjukt mkt över missfall igen, fick svar efter 2h, tänkte ta nytt på fredag och hoppas på stegring.
  • Frassex
    Frassex skrev 2017-05-17 11:08:44 följande:
    Har dem tagit hcg nivåer? Ganska snabbt och effektivt och se då ju så man slipper ångesten. Jag tog själv idag via werlabs.se då jag nojjar sjukt mkt över missfall igen, fick svar efter 2h, tänkte ta nytt på fredag och hoppas på stegring.
    Kan ju vara så att du haft senare äl som tidigare skrivit (min var betydligt senare efter mitt). Så länge hcg stiger så borde det va lugnt! Håller tummarna!!
  • Frassex
    Nube skrev 2017-05-17 11:57:39 följande:

Jag tänkte också prova werlabs. Tyckte du att de var bra? Vad fick du för värde om jag får fråga?

Det var sååå smidigt! Jag som är ju testnörd och tänkte ta ett nytt digitalt på lörd och hoppas på 3+, men tog ett redan igår då jag inte kunde hålla mig, fick såklart 2-3 så oron vart ju inte mindre (hcg ska va över 2000 för att få 3+). Beställde werlabs igår, tog det idag 07.30, fick sms att labbsvaret kommit 9.30 samt kort läkarutlåtande i journalen. Är 5+2 tror jag och fick 4100, så hoppas jag är lite låghormonare och att det stigit på fredag.

• Frassex

Vet inte om bilden kom med men enligt labblista ska hcg va mellan 100-5000 i v.5 och 1500-53.000 i v.6

• Frassex
    Nube skrev 2017-05-17 12:29:55 följande:
    Tack för informationen! Jag ska nog också ta ett blodprov för säkerhetsskull, är även väldig nyfiken ;) Det gick ju jättesnabbt att få svar! Men vad konstigt att du inte fick 3+ på digitalt om ditt hcg värge var över 4000! Där ser man att det inte går att lita på testerna fullt ut. Hoppas du får ett bra resultat på fredag!
    Ja det gick väldigt fort och det är man tacksam för när man är orolig.
    Nä de digitala verkar inte riktigt hänga med men jag tog det ioförsig mitt på dan (om det nu har nån betydelse). Läste sen på engelska forum där många haft runt 6000 och mer men inte heller fått 3+, tydligen blir det nått fel på det digitala om hcg är för högt. Sen tror jag också att man nog har mer hcg i blodet än i urinen men jag vet inte... hoppas du får fina resultat om du tar! Hoppas stenhårt för ökning på fredag för mig själv!
Svar på tråden Bf januari 2018 & stannar på fl