Ellebje skrev 2017-05-16 16:47:03 följande:
Jag undrar samma!! Jag vet ju att det kan gå från ena dagen till den andra. Men man undrar ju ändå.. det enda som jag kan känna skillnad på de gånger som det har gått vägen, så har jag känt många symtom, som kommer och går, 'men lite "dovare". Vid mitt senaste missfall hade jag superont i brösten, mensvärken var olidlig och jag var så galet trött. Jag har nu samma symtom men absolut inte i dom graderna. Jag hoppas att det kan vara ett gott tecken!?!
Vi får hoppas helt enkelt! Jag har inte så mkt att jämföra med igentligen, gjort en abort för ca ett och ett halvt år sen och då hade jag jättemkt symtom vid denna tidpunkt, ömma bröst och illamående men tror ägget fäste tidigare än nu redan dag 4 (nidblödning). Hade missfall i början av april 7+4, då hade jag inte heller mkt symtom denna tidpunkt tyvärr bara lite ömma bröst därför jag nojjar tror jag men då fick jag nidblödn dag 11... denna gång fick jag ingen nid men skulle gärna se att det blir starkare symtom snart!
Tänker att alla graviditeter kanske ter sig olika och kanske producerar olika snabbt hcg så det kanske kan vara såhär? Vilken vecka är du i?