Inlägg från: Anonym (Nere på botten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nere på botten)

Djup depression

Jag har allt man kan önska sig. Man, 2 barn, ny bostad. allt borde vara bra men jag orkar inte mer. jag har antisepressiv medicin men åker längre och längre ner. jag hade behövt bli inlagd men då ställer jag til det för alla. min man hade fått sluta sitt jobb eftersom han börjar kl 6 på morgonen. sonen har mediciner som ska tas flera gge/dag osv. jag orkar inte leva mer. inger kommer hjälpa mig. Det finns inte mer hjälp att få. Har t.o.m pratat med socialen som aäger att de inte har insatser i form av att hjälpa till hemma eller med barnen i hemmet utan de placerae dem på jourhem i såfall om intw mannen blir sjukakriven. Det är kört. det är fel i mitt huvud.jag bär på skuld, skam och vet att jag måste fortsätta även om jag inte orkar. Det finna ingen utväg. jag får ingen hjälp. det är kört! jag kan inte dö för då sviker jag men jag är ändå bara till besvär för alla.

• Svar på tråden Djup depression

tack snälla du. Jag kommer kämpa vidare även om det inte finns någon glädje. jag har 2 barn och måste finnas. jag är inte självmordsbenägen och har aldrig varit hur djupt ner jag än är/har varit men jag är totalt värdelös

Ni är helt underbara! läkaren ringde precis och berättade att jag har en rejäl järnbrist vilket kanske kan bidra till inte bara tröttheten men också depressionen. jag har Fluoxetine:ssri och lamotrigin som stämningsstabiliserande. vet inte vad man mer kan göra. känns så hopplöst.

ja, jag hoppas att detta kommer hjälpa till! Jag ska må bra igen, ger mig inte!!!

Ni är helt underbara!!!!!!!!!!!!!! Med järnet som jag tar vRje dag så har jag blivit piggare ich gladare och det känns som det vänder. jag har även tagit d-vitaminer och börjar känna att det vänder!!! trodde inte att det var möjligt!!!!

Svar på tråden Djup depression