Anonym (Förstår) skrev 2017-05-15 11:44:34 följande:
Hemskt tråkigt, men tyvärr bara att acceptera att hans bror valt att leva med nån där han blivit en toffel. Eller kanske han alltid varit? Rätt uppenbart iaf att hon är manipulerande, styrande o dominant. En elak, taskig o överdrivet svartsjuk tjej.. Men att din sambo inte ens vill prata om det? Stoppar huvudet i sanden?
Låter som hon kan ha en psykisk störning. O nu ska hon tvinga honom att gifta sig, fastän han inte vill? Om jag förstod det rätt.
Min sambos bror har inte varit en toffel innan han träffade henne. Nu är han en sån toffel att det är väldigt jobbigt att se. Min sambo mår inte bra av detta då han och hans bror har varit jätte nära varandra, de är bara ett år mellan dem. Innan jag träffade min sambo så pratade de till och med om att flytta ihop.
Ja hon har verkligen en psykisk störning. Min sambo fyllde 30år nu i lördags och han hade en stor fest. De skulle komma kl:14 fast på inbjudan så skrev vi kl:15. Sen skulle de inte komma, sen så kom det ändå. Kl:14 stod de i hallen. Jag och min syster står då och fixar oss. Jag går å hälsar på sambons bror och son. Men jag kollar inte ens på henne. Hon hälsar inte på någon. Hon står där sur och tvär. När de andra gästerna kommer så kommer de inte ens ner (vi var i en lokal) och hälsade på de andra gästerna. De åkte vid kl:15 utan att säga hej då till nån. Inte ens till min sambo. Han fick fyra begagnade skjortor och tre begagnade dvd filmer som present. Hon hade sagt till mina svärföräldrar att hon ville inte vara kvar för jag inte sa hej. Men det hade inte gjort någon skillnad om jag hade gjort de. Om hon kommer till mig så vill jag att folket kommer till mig och hälsar. Om man blir bjuden till kungen så tror jag inte man kan stå i ett hörn och vänta tills kungen kommer och hälsar på en.
Ja nu ska de gifta sig. Fast han har sagt till min sambo att han aldrig tänker gifta sig. Men ja då kom toffeln fram igen. Så nu har jag sagt till min sambo att de bara tar och gör saker och ting värre så jag tänker inte träffa dem mer. Men sambon får ju såklart träffa dem. Men sambons bror får inte träffa vilka han vill. Och sån tänker jag inte bli!!