Inlägg från: Anonym (abbi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (abbi)

Hjälp mig!!!

Anonym (Förvirrad) skrev 2017-05-08 20:45:24 följande:

Nu kommer de inte ens komma till min sambos 30års fest för att de vill inte att deras son ska uppleva en fest med alkohol.... blir bara mer och mer arg!!!

Tycker det är du som är knäpp som inte kan acceptera andra som de är ett dugg bättre. Ja hon kan inte kräva att du låter bli alkoholen. Men du kan ju inte heller tvinga på henne alkohol.

Ni passar inte som vänner helt enkelt. Låt bli varann. Kanske ni kan umgås med brorsan i framtiden om det blir skilsmässa mellan dem.
  • Anonym (abbi)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2017-05-08 21:13:35 följande:

Hahaha nu är det ju för fan inte en suparfest. Folket ska komma kl:15. Vi Skanörs tillsammans med släkt och vänner, tycker inte du att man kannibals med då, när man har barn? Festen är ju inte förrän på kvällen, då behöver de ju inte vara kvar. Det är hans bror som fyller 30år. Ska man inte komma då? Du jag har bara berättat en mycket liten del i vad hon gör. Min sambos bror får inte ha kontakt med sina vänner, vi måste prata med honom i telefonen med högtalare på så hon vet vad vi pratar om. Hon äter hellre på mc Donalds istället för mat man blir bjuden på. Ja ska jag fortsätta? Om du tycker hon verkar så rolig att umgås med så kan du ju göra de! Jag försöker men hon ler inte ens. Hon säger inte ens hej till någon (inte bara mig).

Men de har väl rätt att leva som de vill. Du behöver inte umgås med dem om du stör dig på dem/henne.
Svar på tråden Hjälp mig!!!