Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL
Ni som fött flera barn, kom era barn innan eller efter bf? Känns ju lite tråkigt om man är taggad på bf-datumet och får vänta ytterligare 2 veckor! Hoppas ni alla mår bra därute!<3
Ni som fött flera barn, kom era barn innan eller efter bf? Känns ju lite tråkigt om man är taggad på bf-datumet och får vänta ytterligare 2 veckor! Hoppas ni alla mår bra därute!<3
Igångsättning imorgon då :)
Får se om det blir något sova inatt...! :)
Hallå Tjejer!
Vad spännande att höra att flera av är på gång redan.
Jag har en liten fråga, det här är mitt första barn och jag har inga förvärkar alls knappt. Är det normalt? Känns som att det är så himla lång tid kvar eftersom jag inte får känna på någon smygstart.
Har BF 12/12
Tack alla <3
Blev igångsatt pga tidigare jobbiga förlossningar bl.a. Denna gång skulle det ske under mera kontrollerade former och det var det, gick väl hyfsat. Blev lite panikartat två gånger, en gång pga mig, en gång pga bebis. Är garanterat sista gången jag försöker mig på en förlossning!
Men, natten till idag fick vi en välskapt pojk <3
Eg. bf var på lördag.
Lite mindre än en månad kvar nu, känns fortfarande som en evighet dock. Hoppas inte lillen bestämmer sig för att stanna 2 veckor till efter bf, så länge orkar jag inte vänta;), hur långt är det kvar för er andra?
Önskar alla ett stort lycka till<3
Lite mindre än en månad kvar nu, känns fortfarande som en evighet dock. Hoppas inte lillen bestämmer sig för att stanna 2 veckor till efter bf, så länge orkar jag inte vänta;), hur långt är det kvar för er andra?
Önskar alla ett stort lycka till<3
Jag går in i vecka 38 imorgon och har med lite tur bara 20 dagar kvar! Sonen kom på BF så jag hoppas på samma tur igen!
Nu äR jag äntligen färdig på KK. Jag fick en ny tid på måndag för att mängden fostervatten har minskat i jämförelse med för två dagar sen. Men vattnet har inte gått och det sipprar inte heller. Vi får se hur det blir nu bara hoppas jag att jag föder helst idag:)
Nu ska jag hem och göra det sista. Sängen kommer inte förrän på onsdag men allt annat ska jag få färdigt idag.
Hur är det med er har ni gjort färdigt hemma och packat BBväskan?
8.20 i morse kom vår tös... 3500 gr å 50 cm lång.. Vi mår toppen å snittet känns minimalt.. Dock ä hungern bottenlös :)
Vilka bebiskläder och hur många tar ni med er till förlossningen/BB? Är lite osäker på om 2 bodys,1 mössa och 1 overall är för lite.