Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL
Jag har inte packat nåt ännu. Allt jag gör går så sakta dessutom. Jag som alltid bruka vara så snabb och effektivt. ;)
Vi har mycket skräp i carporten som jag känner skulle vara roligt att få köra bort innan bebisen kommer. Men BB väskan ska bli klar nu i veckan. Jag är lite smått orolig över hur ja ska ta mig till själva förlossningen. Det är inte min sambo ska köra, och mest troligt blir jag själv där borta. Ska höra med min BM nu på måndag om hon vet något om sjukresor osv. Kan man utnyttja det kanske.. nån här som vet?
Fantastisk att du jobbat fram tills nu. ;)
Du kan kolla upp vad som gäller hos just er på
Vårdguiden, var där jag kollade upp, då vi av parkeringsskäl inte ville ta bilen till sös, och mina föräldrar bor nära så de ska åka och hämta vår bil och kör in den till oss när vi ska hem sen. Att de ska göra det är mest av praktiska babyskydd skäl, då man om man ska ta taxi hem måste ordna med eget babyskydd och jag vill inte stå och installera det i nån taxi utanför sjukhuset och jag skulle vara så rädd att det blev fel, så vi har installerat vårt babyskydd på bilfirman (så det är helt korrekt) och så tar vi iaf bilen hem