Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL
28+4 idag. Här går tiden evinnerligt sakta. Sitter fast i liggande position och varierar mellan soffan och sängen och serier/böcker. Jag försöker göra nån nytta varje dag men det krävs inte mycket för att blodtrycket ska stiga och huvudvärken komma. Man känner sig som världens sämsta mamma de kvällar sambon jobbar och man är ensam med barnen. Jag vill bara dethär ska ha slut så jag kan vara en supermamma sen.
Eftersom mina njurar är påverkade får jag spendera några timmar på förlossningen varje vecka för kontroll. Om(när) levern blir påverkad blir det inläggning och sen försöker man dra ut på tiden så gott det går men det känns väll som att han kommer födas tidigt. Nästa mål är 30+0, sen efter 32+0 så kvittar det typ när han kommer. Det postiva i det hela är att mitt sängliggande har effekt och han är bara lite liten. Jämfört med storasyster är han dessutom väldigt stark så det känns som att vi fixar allt när han väl kikar ut.
Kan inte skriva utan att låta bitter, haha! Är sjukt tacksam att det blir en bebis denhär gången och i slutändan är det så värt det men lite less är man ju:P. Nån som sitter på tips på bra serier att se?
Jag blir väldigt låst eftermiddagar o kvällar då kraftiga förvärkar sätter in. Som tur är har jag stora barn som får fixa då. Tar mig upp för o göra middag. Har ju lågt järn med, så varit extra trött. :) Men känner mig samtidigt fantastiskt glad att den lilla mår bra därinne. Snart är de ute o vi får nya krafter. Fast läckande bröst, splittrade nätter osv ha ha
O hoppas din lilla i magen får stanna några v till nu! <3