Inlägg från: Tumvante |Visa alla inlägg
  • Tumvante

Försök till barn nr 2 . Någon som vill följas åt?

Jag har en dotter på 1.5 år, och har försökt ett tag nu sedan mensen kom igång... fick tyvärr MA 20 mars, men hoppas att kroppen är redo nu. BIM 12 maj.

Kan nog inte hålla mig och testar nog med tidigt test imorgon... meningslöst.. men men.

Har fått hjärtklappning och ont i halsen... men det kan vara relaterat till annat.

• Tumvante

Negativt. Sitter hos läkaren för att kolla upp hjärtrytmrubbningarna.. är rädd för att jag har fel på sköldkörteln... då måste jag vänta flera månader med att bli gravid

• Tumvante

Testade neg på Bim -3 igår med tidigt test. Och har börjat få molvärk idag.. tror nog på mens då. Testade pos på Bim-3 sist med vanligt test så...

• Tumvante

.... och inget fel på sköldkörteln förresten. Skönt. Tror mina hjärtrytmrubbningar är stressrelaterat. Hoppas de går över när vi haft begravning för pappa :,-(

• Tumvante
    oONinniOo skrev 2017-09-10 13:32:39 följande:

Hur går det för alla?

Här försöker vi än.. Har fått fylla i hälsodeklaration för att skicka in till fertilitetsenheten. Så ska de ta ställning till om alla mina kemiska graviditeter är skäl nog att få komma på utredning tidigare, eller om vi får vänta året ut..

Hej. Hoppas de kan hjälpa er.

Själv hoppade vi över sista vändan nu (fick avbryta mitt i ett försök då mannen har sjuka ryggproblem).

Vi väntar på kromosomprov svar. Kommer i början av oktober. Inget verkade fel på blodprov och vattenskanning. De kollade också mannens säd och den är i topp.

Vi kommer att prova vid nästa äl som är vid 10. Oktober.

Lycka till!
Svar på tråden Försök till barn nr 2 . Någon som vill följas åt?