Inlägg från: oONinniOo |Visa alla inlägg
  • oONinniOo

Försök till barn nr 2 . Någon som vill följas åt?

Följer gärna med här. Glad Har en son som blir 4 i höst och i januari började vi försöka med syskon. Sonen tog 17 månader att få till, så förhoppningsvis tar det inte lika lång tid nu. Har sen vi började försöka (och spiralen plockades ur) hunnit med en kemisk graviditet samt ett tidigt missfall i vecka 5.

• oONinniOo

OM kroppen går tillbaka till det normala så borde BIM vara runt 23-24/5. Men sen vet jag ju inte om kroppen blivit knäpp av missfallet. Så jag avvaktar lite tills jag ser om/när ÄL sker. Kör både med ÄL-test och temp nu, så jag har mer koll.

• oONinniOo

Blir inte riktigt klok på kroppen just nu, för det verkar verkligen som om ÄL redan är på gång eller precis varit. Kroppen säger att den sker just nu, tempen indikerar också att den inte skett riktigt än. ÄL-testen, ja, de ser ut såhär:

Jag är ju van att hinna se svaga test innan det stegrar, inte att det börjar starkt och sen blir svagare. Som testen ser ut nu har jag räknat det igår morse som "positivt" i nuläget.

• oONinniOo

Är bara på ÄL+4, men har exakt samma känningar som förra månaden och samma känsla i kroppen. Förra månaden blev det ju ett ? som sen blev ett missfall. Få se om jag kan hoppas på ett nytt ? som istället stannar kvar denna gången. Tänkte testa nästa fredag och se.

• oONinniOo

ÄL+9 idag och lär nog bli ett test imorgon. Molvärken sitter i, får halsbränna efter jag äter och nu har jag i 2 dagar haft en typ av åksjukekänsla. Så vi får se vad morgondagens test visar. Glad

• oONinniOo

Tror jag plussat. Det igår var väldigt svagt, men idag ser det redan starkare ut. Bara hoppas att det fortsätter bli starkare nu då! Glad

• oONinniOo

Här fortsätter försöken.. Maj blev missfall nr 2 sen. Så nu hoppas vi att semestern gör susen. Är på dag 10 och har ÄL-känningar. Få se hur tidigt den dyker upp.

Försöker med syskon sen januari -17
  • oONinniOo

Hur går det för alla?

Här försöker vi än.. Har fått fylla i hälsodeklaration för att skicka in till fertilitetsenheten. Så ska de ta ställning till om alla mina kemiska graviditeter är skäl nog att få komma på utredning tidigare, eller om vi får vänta året ut..

Försöker med syskon sen januari -17
Svar på tråden Försök till barn nr 2 . Någon som vill följas åt?