Inlägg från: Anonym (Lina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lina)

rösta på SD

Jag är inte för rasism, så sjävklart kommer jag inte rösta på SD. Vad jag ska rösta på är inte helt klart ännu.

• Anonym (Lina)
    thewonderyears skrev 2017-04-20 18:36:09 följande:

Perfekt det och att även dom kommer att rösta på dom då med :) Jag är oxå så trött på allt sd hat så jag kommer även att rösta emot hatarna =)

Du har inte reflekterat över varför folk hatar på SD?
  • Anonym (Lina)
    Enhörningengreta skrev 2017-04-20 18:52:44 följande:

För att media säger åt dom att göra det,varför har du så svårt att tänka själv? 

Frågade jag dig?
  • Anonym (Lina)

Dessutom, SD är ett enfrågeparti som FI. De kommer aaaldrig kunna styra Sverige, så lycka till.

• Anonym (Lina)
    Enhörningengreta skrev 2017-04-20 18:57:10 följande:

Jag svarar på vad jag vill =) hatar du att folk tycker annorlunda än dig föreslår jag att slutar vara här vännen 

Att du använder dig av härskartekniker får mig att ta dig ännu mindre seriöst
  • Anonym (Lina)
    Enhörningengreta skrev 2017-04-20 18:58:56 följande:

Men du uppför dig verkligen som den typiska vänster anhängare arg och bitter för vi har demokrati för då kan det hända att folk tycker annorlunda =) vännen du får hata demokrati men tyvär kommer det reslutera i att jag röstar emot dig 

Jag vet inte vad jag kommer rösta på, som sagt. Att jag uppför mig som den "typiska vänster anhängaren" är endast en fördom från din sida. Demokrati är helbra och det betyder också att man får säga sina åsikter, vilket jag nyss har gjort. Jag sa min åsikt om SD och du tog såklart illa upp. Vad synd för dig då, men då är det faktiskt du som blir sur över att folk tycker annorlunda. Sluta säga emot dig själv.
  • Anonym (Lina)
    Enhörningengreta skrev 2017-04-20 19:07:50 följande:

Att uppföra sig som den typiska "vänsteranhängare" har inget att göra vad man röstar på utan snarare hur man väljer att bemöta menningsmotståndare 

Du uttmålar dig själv som god för diu ser dig som en antirasist och alla soim inte håller med som onda rasister, det är ett extremt naivt vänstertänkande som dessutom är livsfarligt då ert hat liknar de hatet Hitler hade 

Du är extrem dubbelmoral. Du blir sur för att jag inte gillar SD. Är det någon som är livsfarlig så är det du!

Utmålar jag mig själv som god? Du har ingen aning om vem jag är så jag tycker att du ska hålla din käft stängd, ärligt talat. Den enda som bär på livsfarligt tänk här är du som säger att jag bär på ett livsfarligt hat. Snälla människa, du är ju lättkränkt som jag vet inte vad.
  • Anonym (Lina)
    Anonym (L)) skrev 2017-04-20 19:13:16 följande:

Det räcker att läsa SD-svansens inlägg i denna tråd och alla andra för att inte vilja rösta SD. 

Helt korrekt.
  • Anonym (Lina)
    Enhörningengreta skrev 2017-04-20 19:20:00 följande:

Jag VET att du tycker att jag ska hålla min käft stängd, jag har förstått at det gör dig jätte arg över att vi bor i en demokrati och att folk inte tycker som dig.Vi har fattat att du hatar demokrati 

Du har sagt vad du tycker, alla som inte delar dina åsikter är onda rasister .Jag är inte ett dugg kränkt mer orloig över hur extrema anti raissterna hart blivit ,dom håller på att förvandlas till en ny NSDAP rörselse men nu är de inte judarna som ska utrotas utan oliktänkande . Fan vad sånna som du är läskiga ,exakt samma typ av person som Himler Hitler Gobler osv 

Roligt att du säger att JAG hatar demokrati när det var du som började hacka på mig så fort jag uttryckte min åsikt om SD.

Du skämmer ut dig själv. Sorgligt.
  • Anonym (Lina)
    Enhörningengreta skrev 2017-04-20 19:25:28 följande:

Har ingen lust att försöka övertyga en hatiskt fantatiker att den har fel, sry du får hata Sd hur mycket du vill ha hur mycket fördommar som helst men 2018 kan inget av det hjälpa er , SD kommer kanske bli största parti vad ska ni göra då? Fortsätta gråta på forum över att folk inte tycker som dig? hur bra har det funkat för er hittills? 

Hata på du vännen nu ska jag ta en öl med gubben och grannarna =) kanske kan jag överyga dom också =) ha de så kul 2018 

Vi får väl se om ni blir störst eller ej!

Ja gå nu härifrån och gör nytta, tant.
  • Anonym (Lina)
    Enhörningengreta skrev 2017-04-20 19:26:31 följande:

De är du som skriker åt alla att dom ska hålla käften och inte tycka annorlunda än dig lilla fascist barnet 

Alla? Jag sa bara att du ska hålla din käft stängd för att din mun stinker bullshit.
Svar på tråden rösta på SD