• thewonderyears

rösta på SD

Jag ska vid nästa val rösta på SD. Har hört många som hatar dom men även många som röstar på dom. Sen finns det även folk som blir osams med andra för att dom inte röstar på samma parti som dom själva gör. Såna folk är töntiga för alla har ju för fan rätt att rösta på vilket parti som dom själv vill :) Vad ska ni andra rösta på då?

• Svar på tråden rösta på SD
  • Enhörningengreta

SD pga allt hets emot dom, är så trött på allt sd hat så jag kommer rösta emot hatarna =) 

Även min mor far man och mina två systrar har jag värvat . SD 2018  

• thewonderyears
    Enhörningengreta skrev 2017-04-20 18:23:59 följande:

SD pga allt hets emot dom, är så trött på allt sd hat så jag kommer rösta emot hatarna =) 

Även min mor far man och mina två systrar har jag värvat . SD 2018  

Perfekt det och att även dom kommer att rösta på dom då med :) Jag är oxå så trött på allt sd hat så jag kommer även att rösta emot hatarna =)
  • Anonym (Lina)

Jag är inte för rasism, så sjävklart kommer jag inte rösta på SD. Vad jag ska rösta på är inte helt klart ännu.

• Anonym (Lina)
    thewonderyears skrev 2017-04-20 18:36:09 följande:

Perfekt det och att även dom kommer att rösta på dom då med :) Jag är oxå så trött på allt sd hat så jag kommer även att rösta emot hatarna =)

Du har inte reflekterat över varför folk hatar på SD?
  • Anonym (öööööhhh)

Jag är trött på hatet mot Sjuklövern, så jag kommer rösta mot hatet

• Anonym (Lina)
    Enhörningengreta skrev 2017-04-20 18:52:44 följande:

För att media säger åt dom att göra det,varför har du så svårt att tänka själv? 

Frågade jag dig?
  • Anonym (Lina)

Dessutom, SD är ett enfrågeparti som FI. De kommer aaaldrig kunna styra Sverige, så lycka till.

• Enhörningengreta
    Anonym (Lina) skrev 2017-04-20 18:54:16 följande:
    Frågade jag dig?
    Jag svarar på vad jag vill =) hatar du att folk tycker annorlunda än dig föreslår jag att slutar vara här vännen 
  • Enhörningengreta
    Anonym (Lina) skrev 2017-04-20 18:54:16 följande:
    Frågade jag dig?
    Men du uppför dig verkligen som den typiska vänster anhängare arg och bitter för vi har demokrati för då kan det hända att folk tycker annorlunda =) vännen du får hata demokrati men tyvär kommer det reslutera i att jag röstar emot dig 
  • Anonym (Lina)
    Enhörningengreta skrev 2017-04-20 18:57:10 följande:

Jag svarar på vad jag vill =) hatar du att folk tycker annorlunda än dig föreslår jag att slutar vara här vännen 

Att du använder dig av härskartekniker får mig att ta dig ännu mindre seriöst
Svar på tråden rösta på SD