IVF falun, någon mera?
Hej
Jag undrar om det är någon mera som gör eller ska göra IVF i Falun som vill följas åt?
Hej
Jag undrar om det är någon mera som gör eller ska göra IVF i Falun som vill följas åt?
Så tänkte jag inte förra missfallet jag hade. Det här var tuffare, senare. Jag var så lycklig, och lite chockad, att det gick så lätt i våras. Chockad att det gick nu igen. Hade nästan gett upp. Men nu börjar jag få upp hoppet igen och är livrädd.
Jobbigt med flera missfall andromedae. Jag hade tur att få sonen så snart efter missfallet förra gången. Hoppas på samma tur igen.
Eelinh, jag hoppas det går bra för dig. Det är ju ändå vanligare att det går bra än att få missfall om man plussar. Det är svårt att inte bli påverkad psykiskt av den här processen.
Ledsen att min oro spiller över på er.
Hej! Jag och en vän har startat en podd - Ruvarpodden - om barnlöshet, barnlängtan och IVF där vi pratar fritt om våra känslor kring IVF och barnlöshet och vår resa mot barn - podden finns på Itunes, soundcloud, och Acast, och överallt där poddar finns. Vi tycker att det är så viktigt att det börjas prata om barnlöshet, som är så vanligt - även bland unga par! Vi skulle bli hemskt glada om ni ville lyssna och rekommendera till andra. Nytt avsnitt kommer varje torsdag! kram
Vi gjorde VUL inför äggplock 1a maj, som ju är en röd dag. Så ja, de jobbar helger vid behov. Vet dock inte om de gör plock då, men gissar på det.
Rd 8 och lite ljus rosa flytning i trosskyddet och på pappret. Då är det kört va? :(
Rd 8 och lite ljus rosa flytning i trosskyddet och på pappret. Då är det kört va? :(
Behöver inte vara, kan vara. Tyvärr bara att vänta och se.
Tar du lutinus?
Det har börjat blöda lite mera ikväll, ungefär precis så som min mens brukar börja, lite grann första dagen för att sen komma igång rejält dagen efter.
Jag tänkte ta ett gravtest för att utesluta en graviditet imorgon. Om det blir negativt och jag fortfarande blöder, då antar jag att första försöket inte funkade?