Inlägg från: Anonym (OST) |Visa alla inlägg
  • Anonym (OST)

Min tjej har "inga" bröst!!

Anonym (alle) skrev 2017-04-09 20:57:55 följande:

Finns gott om män som inte har några snoppar att tala om. Kvinnor antingen accepterar det eller går vidare.

Men jag har svårare att förstå att man dumpar pga bröst faktiskt. Det påverkar inte sexlivet på något sätt, utan är mer en estetisk sak. Som att föredra ljust eller mörkt hår, och sådant brukar kvitta när man blir förälskad.

Men silikon är långt ifrån alltid bäst. Det är det ingrepp som har störst andel inrapprterade biverkningar och problem, och en hel del får brösten förstörda för alltid.

Utan bröst inget patteknull. så det påverkar mycket.
  • Anonym (OST)
    jos79 skrev 2017-04-09 23:45:58 följande:

Jag har också liten A-kupa och om min man sagt det du skrev så hade han varit singel nu.

Det har han, men inte till dig
  • Anonym (OST)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 20:11:53 följande:

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

Jag fattar inte, tänder på tjejen eller inte, det har väl inte med brösten att göra?
  • Anonym (OST)
    Anonym (alle) skrev 2017-04-10 13:48:02 följande:
    Sluta titta så mycket på porr, och ägna dig mer åt riktig sex. I så fall vet du att patteknull är inget folk i allmänhet sysslar med. Av alla grejer folk testar brukar det gå bort bland det första...
    haha, jag gillar det, kanske beror på pattarna
  • Anonym (OST)
    Anonym (avsluta) skrev 2017-04-10 15:11:56 följande:
    OT Faktum är annars att bröst inte behöver vara erogena zoner för en kvinna. Själv har jag en (medfödd och tämligen hängig) H-storlek och har aldrig haft någon känslighet i brösten; känner mindre av smekningar där än säg på vaderna.
    Anonym (OST) skrev 2017-04-10 13:46:41 följande:
    Jag fattar inte, tänder på tjejen eller inte, det har väl inte med brösten att göra?
    Jodå, visst kan det påverka för den som har en sexuell preferens för visst bröstutseende. Ingen skillnad mot andra preferenser. Rent genetiskt är män förmodligen inte programmerade att tända särskilt på bröst, det framgår av äldre erotiska beskrivningar där man ofta talar om höfter och rumpa, medan fina bröst nämns på samma nivå som fina ögonbryn eller händer. Men vare sig  en preferens för visst bröstutseende är inlärd eller ej så finns den där och påverkar. Skulle du säga samma sak till någon som inte tänder på en tjej pga något annat i utseendet? "Fel" längd, hudfärg, kroppsform, muskelmängd, gångstil, kroppslukt kanske, för den egna smaken?
    Fast nu sa han att han tände på tjejen men inte brösten, för min del tänder jag på hela tjejen, eller inte. Man kan inte vara kåt på hälften.
  • Anonym (OST)
    Anonym (....) skrev 2017-04-10 16:54:06 följande:

Finns absolut inget sexigare än små bröst...

Det skulle vara ett par naturliga stora fasta bröst, med 20 mm stenhårda vårtor.
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!