Inlägg från: Less is more |Visa alla inlägg
  • Less is more

Min tjej har "inga" bröst!!

Du får väl klämma på hennes rumpa i stället ? :)

• Less is more

Jag har stora bröst, de växte 2 storlekar när jag väntade barn.Hade gärna behållit min B/C-kupa. Brösten ömmar 2 v innan mens - så har det alltid hållit på - år ut och år in. Jag kan riktigt känna hur brösten vill växa. Och jag säger nej, sluta ! Behöver ta smärtstillande innan träning.

Brukar ha linne under blusar för att täcka upp eftersom så många toppar och blusar är för urringade. Hade gärna haft mindre. Men givetvis är jag glad om brösten är till glädje för min man åtminstone. Då är de inte helt förgäves.

Men faktum kvarstår - det är snyggt att vara slank och inte så yppig, tycker jag.

Om ni får barn och hon blir gravid kanske hon får lite större bröst. Eller så vänjer du dig med hennes små bröst.

• Less is more
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 00:02:31 följande:

Vi får se, det brinner inte. Tänk om jag själv skulle ge mig på en skönhetsoperation och i samband med det fråga henne om jag får bjuda på en justering?

Eller vad jag ska kalla det. "Är det något du har drömt om att göra?", kanske så jag ska fråga henne...

Nä - det kan du inte fråga. Det är verkligen okänsligt.

Acceptera hennes bröst eller lämna. Du borde kunnat sett det innan, skannat av henne, innan kläderna åkte av. Onödigt att inleda ett förhållande om det nu blir en sån grej av det. Om det nu är så viktigt med bröst.
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!