HJÄLP! STUDSMATTA EL LEKSTUGA??
står det verkligen bara mellan dessa alternativ? Du kan inte tänka dig en lekställning, klätterställnig typ eller gungor ? eller en lektstuga med gungor osv? Jag har haft både och, lekstuga, gungor, pool, studsmatta och fotbollsmål. Vi hade en jättestor trädgård en gång i tiden.. Det jag använde mest var poolen på sommaren och gungan och studsmattan. Vi hade så många mysiga kvällar och dagar på min studsmatta, jag och kompisar sov därute, vi hade filmkvällar med massa kuddar och filtar, vi köra sanning och konsekvens, vi åt fika och vi studsade massor. Jag var dessutom som smalast i mitt liv när jag hade studsmatta eftersom man var så aktiv och rörde på sig så mycket. Men min lekstuga använde jag kanske en-två gånger i månaden, sedan blev den ett förråd och insekterna tog över den så jag vägrade gå in där.. När man är ute så borde man passa på att vara ute, en varm sommardag blir den där lekstugan till en bastu och ohyra älskar tydligen lekstugor. Det ser jättefint ut på bild och ni har jättefina ideer, men när jag och mina kompisar fick välja valde vi aldrig att leka i lekstugan. Jag älskade att gunga men jag hade bara en gunga annars hade vi nog gjort det lite oftare också. Jag skulle tipsa om att kolla in andra roliga ute-leksaker eller köpa en större studsmatta.