• Anonym (Paret)

Knulla - gruppsex på nakenbad?

Hej!

Vi är ett väldigt sexintresserat par som för varje sommar blir mer och mer nyfikna att utforska andra par på nakenbad?

Sägs att det på vissa stränder är väldigt lätt att få kontakt?

Någon mer erfarenheter och tips att dela med sig?

Vilka stränder gäller?

• Svar på tråden Knulla - gruppsex på nakenbad?
  • Sexlover00
    Anonym (polis) skrev 2017-06-06 09:04:43 följande:

Om någon ringer till polisen å jag får en utryckning till tex Mellbystrand (det har hänt tidigare) så kan jag som polisman inte göra något annat än att ta på poliskepsen springa fram till TS å ta ett redigt grepp om min batong å börja pumpa på TS fru.

/POLISEN

Hahahah

Mellbystrand låter intressant
  • Anonym (Sugna)

Hej! Måste det just vara på en strand? Annars är jag och min sambo ute efter något par att få dela vårt sex med! Bara under en kväll/natt.

• Sexlover00
    Anonym (Sugna) skrev 2017-06-07 11:58:46 följande:

Hej! Måste det just vara på en strand? Annars är jag och min sambo ute efter något par att få dela vårt sex med! Bara under en kväll/natt.

Var? Skåne,Halland?
  • Anonym (Sugna)

Vi är sugna på att träffa några i Gbg området.

• Sexlover00
    Anonym (Sugna) skrev 2017-06-07 12:16:22 följande:

Vi är sugna på att träffa några i Gbg området.

Lite för långt,lycka till och njut,njut
  • Sorgmantel
    Anonym (Paret) skrev 2017-03-31 13:48:22 följande:

Väldigt vad det här väckte känslor. Och min fru vill verkligen. Vi längtar båda två. Ta det lugnt, finns långa och stora stränder och utrymmen för avskildhet. Mellbystrand verkar vara nummer 1. Blir en självklar destination i sommar! Nu ska jag iväg och köpa röda band och sommarens röda runkkeps.

Orkar inte leta efter svaret i tråden så jag undrar istället vad röda band och röd runkkeps innebär? :D
  • Anonym (Runkkeps.)
    Sorgmantel skrev 2017-06-13 18:39:17 följande:
    Orkar inte leta efter svaret i tråden så jag undrar istället vad röda band och röd runkkeps innebär? :D
    Runknissarna  som patrullerar på nakenbaden har ALLTDS keps, därför kallas det runkkeps.

De går fram och tillbaka på stranden och spanar. Med keps och solglasögon.

Var på nudistbad igår och såg två män med röda runkkepsar.

Tråkigt, finns unga tjejer som vill vara på nakenbad, men runknissarna skrymmer bort dem.
  • Sorgmantel
    Anonym (Runkkeps.) skrev 2017-07-10 21:48:37 följande:

Runknissarna  som patrullerar på nakenbaden har ALLTDS keps, därför kallas det runkkeps.

De går fram och tillbaka på stranden och spanar. Med keps och solglasögon.

Var på nudistbad igår och såg två män med röda runkkepsar.

Tråkigt, finns unga tjejer som vill vara på nakenbad, men runknissarna skrymmer bort dem.

Hahaha... Det har jag aldrig hört talas om.... eller sett :)

Där jag badar finns inte en röd keps så långt ögat når. De klarar tydligen av att runka utan huvudbonad också ;)
    En liten man hinner göra mycket medans en stor kvinna vänder sig. //Biglady
Svar på tråden Knulla - gruppsex på nakenbad?