• Anonym (Paret)

Knulla - gruppsex på nakenbad?

Hej!

Vi är ett väldigt sexintresserat par som för varje sommar blir mer och mer nyfikna att utforska andra par på nakenbad?

Sägs att det på vissa stränder är väldigt lätt att få kontakt?

Någon mer erfarenheter och tips att dela med sig?

Vilka stränder gäller?

• Svar på tråden Knulla - gruppsex på nakenbad?
  • kåtlisa
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-03-31 11:45:58 följande:
    Vad är "eroprofile"?

Jag fattar inte att äckelgubbarna vågar fortsätta nu när nästan alla har kameror med sej i mobilen.
    eroprofile är en guldgruva för personer som tycker om porr. Finns fuskuppladdningar av komerisela filmer men framförallt massvis av amtörporr i form av bilder och filmer som folk från hela världen lagt upp till allmän beskådan.

Med andra ord är det inte helt kul att hamna där som runkgubbe på en badstrand.
  • Anonym (Man i kalasbyxor)
    kåtlisa skrev 2017-03-31 11:58:01 följande:
    eroprofile är en guldgruva för personer som tycker om porr. Finns fuskuppladdningar av komerisela filmer men framförallt massvis av amtörporr i form av bilder och filmer som folk från hela världen lagt upp till allmän beskådan.

Med andra ord är det inte helt kul att hamna där som runkgubbe på en badstrand.
    Så dom filmar folk som har sex på svenska stränder och tar med runkgubbarna vid sidan av också?
    Vet ju från alla filmer från Maspalomas att runkgubbarna kommer med.
    Vad är det för länk till sidan?
  • Anonym (Spanien)

Jag är naturist och går gärna till nakenbad men något knullande där vill jag inte vara med om eller tvingas se att andra håller på med. Sköt sådant någon annanstans, tack!

• Anonym (Paret)
    Anonym (Spanien) skrev 2017-03-31 13:08:20 följande:

Jag är naturist och går gärna till nakenbad men något knullande där vill jag inte vara med om eller tvingas se att andra håller på med. Sköt sådant någon annanstans, tack!

Väldigt vad det här väckte känslor. Och min fru vill verkligen. Vi längtar båda två. Ta det lugnt, finns långa och stora stränder och utrymmen för avskildhet. Mellbystrand verkar vara nummer 1. Blir en självklar destination i sommar! Nu ska jag iväg och köpa röda band och sommarens röda runkkeps.
  • Anonym (Paret)
    Anonym (Spanien) skrev 2017-03-31 13:08:20 följande:

Väldigt vad det här väckte känslor. Och min fru vill verkligen. Vi längtar båda två. Ta det lugnt, finns långa och stora stränder och utrymmen för avskildhet. Mellbystrand verkar vara nummer 1. Blir en självklar destination i sommar! Nu ska jag iväg och köpa röda band och sommarens röda runkkeps.
  • Anonym (Paret)
    Anonym (Naturist) skrev 2017-03-30 08:18:09 följande:
    Mellbystrand, har hundbad, textildel samt naket. Inget av dessa är det tillåtet att ha sex på, och har aldrig varit. Den lokala naturistföreningen NF Gränsbygden arbetar aktivt för att Mellbystrands nakendel skall vara en plats för hela familjen att besöka och känna sig trygg på.
    Mellbystrand blir det i sommar och sedan nakenbadet i Halmstad, inte så långt mellan dessa bad.

Kan bli en härlig sexturné i södra Sverige!

Kanske även Böda Sand innan det bär av hem igen!

Några dagar på varje ställe är planen!
  • Big time

Folk tror att man tar skada av att se par som knullar, sen går de hem och sätter sina barn framför dator och tv med våldsamma spel som går ut på at döda varandra. och tittar på actionfilmer med mycket våldsamma inslag. det luktar dubbelmoral tycker jag. efter som oftast får dator och tv agera barnvakt.
    fram för mer öppet knullande kärlek som delas med fler blir bara bättre.

min åsikt är min
  • steffo75

Härligt att höra att ni intresserade av nudiststränder. Jag gillar din fantasi också, så jag säger kör hårt på lämplig plats:)

• Sexlover00
    Anonym (Paret) skrev 2017-03-30 19:11:26 följande:

Jag och min fru har inte avsikt att ofreda andra på nakenbad. Den biten sköter invandrarna från Mellanöstern i vår hemstad.

Vi är för övrigt två hederliga, ostraffade och skattebetalande svenskar.

Såklart man inte gökar loss mitt bland andra människor utan en bra bit bort.

Pratade lite med min fru igår och hon är positivt inställd. För att det ska bli extra tryggt har vi med oss några vänner så vi blir ett team tillsammans.

Blir så kåt av tanken att hon ligger i en sanddyna och onanerar varefter främmande karlar kommer och sätter på henne.

Längtar verkligen till sommaren 2017!

Bra skrivet du,gör det som gör Er lycklig. Bry dig inte om de pryda medborgare..hälsningar från en skåning
  • Anonym (polis)

Om någon ringer till polisen å jag får en utryckning till tex Mellbystrand (det har hänt tidigare) så kan jag som polisman inte göra något annat än att ta på poliskepsen springa fram till TS å ta ett redigt grepp om min batong å börja pumpa på TS fru.

/POLISEN

Svar på tråden Knulla - gruppsex på nakenbad?