Mjbo skrev 2017-05-30 08:38:53 följande:
Oj så nervöst! Hoppas att det bara är en "vanlig" blödning! Ett plus är ju iallafall alltid ett plus, jag håller alla tummar åt dig att det blir starkare! har du tagit digitalt?
Jag tog ett test imorse med, digitalt, ett stort fint plus idag igen. Så himla skönt att se! :)
Hoppas blödningarna avtar åt dig!! När har du offiiciel testdag?
Tack! Jag vågar nog lita på plusset, för det är verkligen där, men det är så svagt att jag avvaktar med digitalt test, är ju bara på ruvardag 6. Väntar med det tills jag tycker plusset är väldigt tydligt. Men nu vet jag att min blastocyst har fäst iaf, det känns ju väldigt bra :)
Sen vet man ju inte hur det blir med blödningen. Känns som att det borde kommit mer än bara några droppar igår morse om det är början till ett missfall. Men jag har aldrig haft ett missfall så jag vet inte hur det funkar.
Härligt att du bara får starkare och starkare plus, är ju fortfarande tidigt så det är ju ett jättegott tecken. Visst är du på ruvardag 9? Har du haft mensvärk nåt? Jag hade ordentlig värk igår (hjälpte syrran att pack inför flytt) men det gick över med vila och nattsömn.