Mjbo skrev 2017-05-10 08:18:17 följande:
Oj va jag kände igen mig i det du just skrev!
Jag är precis likadan! allt som jag inte har kontroll över gör mig nervös och stressad. Det är nog därför den här resan med IVF gör mig extra nervös och nedstämd. Jag har lixom inte riktigt koll på situationen eftersom alllting är så nytt. Men jag hoppas innerligt att jag inte behöver lära mig mer av detta eftersom jag vill att det ska funka på första försöket såklart! :)
Imorgon är det dags för ul och blodprov. Har sååå mycket mensvärk och känner mig svullen och tjock.. trött är jag oxå hela dagarna, trotts att jag sover som jag ska.. Hoppas att det inte är överstimulering på g nu eftersom jag höjt dosen. är nervös över resultatet imorgon!
Sedan kan jag inte låta bli att tänka på OM dom har växt som tusan nu, och dom är typ klara, då kommer ju allt förstöras eftersom de blir helg där imellan?! ja dör av oro inför det,, Men men.. jag ska försöka överleva tills imorgon så får vi se vad som säger då.
Hoppas allting går som det ska åt dig imorgon! håller alla tummar!!
Ja man vill ju gärna det! Men skulle det bli en gång till så kommer jag nog vara lugnare då nu när jag vet hur man gör med sprutor, prover och senare även äggplock och återinförandet.
Spännande! När jag var på andra ul så frågade sköterskan hur jag mådde. När jag sa att jag kände mig svullen och öm så sa hon att det var bra, så jag hoppas det är så för dig också!
Din klinik gör inga äggplock på helgen eller?
Ja det kommer nog gå bra! Håller tummarna för dig!