Första gången IVF Maj 2017
Samtidigt så sa hon också att det också kan se ut så här när det blir missfall. Fast mycket mer.
Allt såg bra ut för mig idag, hjärtat tickar och storleken rent fysiskt är 8+1 (fast 7+6 på riktigt).
Troligen är det lutinus som fått min tapp/mina slemhinnor att blöda så den slutar jag med idag. Sååå skönt även om det känns läbbigt att sluta tvärt. Men läkaren sa att det är ok, så då litar jag på det.
Mitt illamående har nu plötsligt helt försvunnit, man blir ju ganska nojjig för det. Ska jag tacka all friterad bläckfisk med citron jag proppat i mig o som hjälpt mot illamåendet, eller har det hänt nåt mindre bra i magen, eller är allt som det ska.. jag bara ber till gud att mitt VUL på tisdag visar det det ska...
Fick äta upp nu att jag känt mig symptomfri , kräkts hela kvällen.... fy!!
Hur mår ni andra? :)
Och nu på v 6+2 är symptomen puts väck borta igen. Jag kanske borde ta ett nytt CB test, nu bara måste det ha slagit över till Gravid 3+ ?! Annars är det nåt mysko.. Jag vet att jag nojjar men varit med om just detta lite för många ggr tidigare (symptom som försvinner, lågt hcg som inte stegrar osv) och det har aldrig slutat bra