• GladaNina

Letrozol

Hej! 
    Jag har precis gått igenom en omgång med Letrozol, fick min mens idag dock exakt  på beräknad dag, så jag försöker nästa månad igen. Har försökt aktivt att bli med barn i 1,5 år, mannens spermier är bra, och jag har vanlig ägglossning. Jag har dock inte gjort någon ultraljudsundersöknig av äggledarna ännu, min barnmorska tyckte vi skulle prova Letrozol 3 gånger först.

Hur länge har ni försökt att bli med barn? Vi försöker att inte oroa oss för mkt men när alla runtomkring är inne på att skaffa andra barnet så blir det en stress då folk frågar hela tiden om 'inte ni ska skaffa barn'.... alla som har barn verkar ha supersvårt att förstå hur känslig den frågan är. Men vi håller god min och säger väl typ 'inte än'... vi har ingen brådska etc.. någon som har ett bra svar när alla okänsliga människor ställer denna fråga??

• GladaNina

Hej!

Jag tycker också det är intressant varför vissa börjar äta dag 5 o andra (jag bland annat)dag 3. Jag fick sprutan hos barnmorskan på dag 13 för att de skulle vara säkra på att jag fixk ägglossning. 24-36 timmar efter sprutan ska ägget släppa sa hon till mig.

Svar på tråden Letrozol