• Mubella

Letrozol

Har börjat min första omgång letrozol och hoppas på att under ska ske och att de blir ett syskon.

Någon mer som nyligen börjat el håller på?

• Svar på tråden Letrozol
  • Paulina2017

Hej

Jag väntar på att få mens då jag kan körs dubbelkur. Jag testat enkel en gång men det blev ingen ägglossning. Hur kommer det sig att du ska testa det ?

• Mubella

Får inte ägglossning. Fick pergotime förut å fick då ägglossning men sent i cykeln. Men den finns ju inte mer. Hoppas detta ska hjälpa.

Har försökt i två år nu. Har en dotter på fyra år.

• Paulina2017

Hej

Jag har inte heller ägglossning och ingen mens heller för den delen. Det tär som Dan att man inte ens kan få en chans att försöka.

• Mubella

Ja de är inge vidare.

Får mens men väldigt varierande långa cyklar.

Får ingen vidare hjälp heller eftersom vi har en dotter redan. Men håller tummarna ny att detta hjälper.

• Paulina2017

Varför får ni ingen hjälp? Har du pcos ? Du kan ju fått problem efter första barnet ? Va svag vet hat jag alltid haft regelbunden mens med ägglossning men problemen med pcos har dolts av ppiller. Jag fick ivf kämpa för att få hjälp eftersom det finns ett antal utbildade gynekologer som tycker att en menscykel på 30-55 dagar är normalt. Hur många gånger lyckades du få äggl med pergotime?

• Nemi76

Här är vi några som samlats och pratar om Letrozol osv

http://www.familjeliv.se/forum/thread/77298347-letrozol-dag-5-9-nar-far-ni-agglossning

Jag har också en dotter, hon blir 5 i år. Kan inte påstå att hjälpen jag fått från vården är toppen, dels eftersom jag har ett barn och dels eftersom jag är över 40. Något de poängterar vid typ varje kontakt med dem

Men detta är tredje månaden (tror jag det blir) med Letrozol. Kör dubbeldos nu + Levaxin. Hoppas att det ger med sig snart.

• Mubella

Har fått till svar att eftersom vi fick första barnet så enkelt så är vi inte första prioritet. Fått till svar att vi får söka privat annars.

Hann bara äta pergotime en gång å då fick jag ägglossning men senare än vad min läkare hade sagt men fick utslag på ägglossningstest och kände i kroppen att de va något.

Har nu ätit första kuren letrozol så får vi se om en vecka om de blir någon ägglossning.

Har mest haft mail kontakt med en läkare å bara fått varit en gång å tagit blodprov för å se om ägglossning varit. Då hade jag väldigt låga värden.

Men har även testat å börja äta lchf kost då jag hört de kan hjälpa oxå.

• Längtanefterdig

Jag ska börja med letrozol och ovitrelle nästa cykel om jag inte blir gravid nu. Har precis varit och hämtat ut förpackningarna. Vi har försökt över ett år med noll resultat. Blir spännande och se vad som händer Glad

Svar på tråden Letrozol