Letrozol
Hej
Jag väntar på att få mens då jag kan körs dubbelkur. Jag testat enkel en gång men det blev ingen ägglossning. Hur kommer det sig att du ska testa det ?
Hej
Jag väntar på att få mens då jag kan körs dubbelkur. Jag testat enkel en gång men det blev ingen ägglossning. Hur kommer det sig att du ska testa det ?
Hej
Jag har inte heller ägglossning och ingen mens heller för den delen. Det tär som Dan att man inte ens kan få en chans att försöka.
Varför får ni ingen hjälp? Har du pcos ? Du kan ju fått problem efter första barnet ? Va svag vet hat jag alltid haft regelbunden mens med ägglossning men problemen med pcos har dolts av ppiller. Jag fick ivf kämpa för att få hjälp eftersom det finns ett antal utbildade gynekologer som tycker att en menscykel på 30-55 dagar är normalt. Hur många gånger lyckades du få äggl med pergotime?
Hej
Jag provat enkelkur ska börja med dubbelkur i morgon. Enda biverkningen jag fick var huvudvärk och trötthet.
Kunde känna som mensvärk men det var väldigt lite.
Nä enkel en gång. Hände ingenrong. Har massa ägg som inte växer. Ingen mens heller så jag fick piller för att få igång den ockås. Hur fick du göra?
Jag undrar om någon fått ta spruta. En del skriver om någon spruta de tagit efter letrozol. Spruta för att ägget ska släppa ? Otrivelle ? Varför får en del en sån?
Ska göra spolning på måndag och kontrollera om dubbelkur funkat. Vill veta om jag bör fråga om den där sprutan.
Vad heter sprutan ? Jag vill fråga om den ska dit på måndag.