Letrozol
Jag ska börja min 5 omgång letrozol nu efter igångsättning av mens (som jag väntar på). Letrozol har fungerat bra på mig, haft en fin äggblåsa varje gång :)
Ska du på ulj för koll? Jag håller tummarna så hårt jag kan! :)
Jag ska börja min 5 omgång letrozol nu efter igångsättning av mens (som jag väntar på). Letrozol har fungerat bra på mig, haft en fin äggblåsa varje gång :)
Ska du på ulj för koll? Jag håller tummarna så hårt jag kan! :)
Här är vi några som samlats och pratar om Letrozol osv
www.familjeliv.se/forum/thread/77298347-letrozol-dag-5-9-nar-far-ni-agglossning
Jag har också en dotter, hon blir 5 i år. Kan inte påstå att hjälpen jag fått från vården är toppen, dels eftersom jag har ett barn och dels eftersom jag är över 40. Något de poängterar vid typ varje kontakt med dem
Men detta är tredje månaden (tror jag det blir) med Letrozol. Kör dubbeldos nu + Levaxin. Hoppas att det ger med sig snart.
Ja dagens sjukvård är hemsk. Har oxå fått kastat i ansiktet att jag å min man kan glömma hjälp å barn då vi båda inte har normal vikt.
Dok har jag försökt framföra att vi äter bättre å kämpar med att gå ner. Och har även talat om att när dottern blev till vägde vi minst lika mycket som nu å de gick på en gång.
Men de vill dom inte lyssna på.
Hej!
Har pcos och ingen egen ägglossning eller mens. Åt idag sista letrozol tabletten, cd 7 - första kuren. Imorgon ska jag in och göra ultraljud för att titta om det växt till sig. Vi har försökt i 14 månader men inte fått hjälp innan pga övervikt. Gått ner 12 kg så är äntligen under BMI 35 vilket var kravet här. Är så himla nervös inför imorgon..
Ni som ätit fler kurer, vilken cd fick ni ägglossning?