Letrozol
Har börjat min första omgång letrozol och hoppas på att under ska ske och att de blir ett syskon.
Någon mer som nyligen börjat el håller på?
Har börjat min första omgång letrozol och hoppas på att under ska ske och att de blir ett syskon.
Någon mer som nyligen börjat el håller på?
Ska börja första kuren imorgon cd5.. Någon som haft några biverkningar? Kommer inte att göra något vul för att se så de växer då det förmodas vara så att jag har egen äl. Detta ska mer bara ge en liten extra knuff, läkaren förklarade det så.. Hoppas så på att hon har rätt:)
Hej
Jag provat enkelkur ska börja med dubbelkur i morgon. Enda biverkningen jag fick var huvudvärk och trötthet.
Kunde känna som mensvärk men det var väldigt lite.
Har regelbunden mens. Bra svar på blodproven jag lämnat och det såg bra ut på vul jag gjorde. Det enda va att jag låg på THS 3.6 i värde, önskade man graviditet skulle den ligga på max 2.6 sa vår läkare. Så därför äter jag även Levaxin och är nu nere på 1.8 :) Mannens spermieprov såg också bra ut..
Jag har två barn sen ett tidigare förhållande, så nu kämpar vi för ett gemensamt och hans första!
Planen är att äta enkelkur letrozole 3 mån uppehåll en månad och sen dubbelkur 3 månader händer inget så går vi vidare och då blir väl nästa steg insemination eller ivf...
Slutade med p-pillrena cerazette (som ätits i ca 5år) i Mars förra året så nu har vi försökt i 1 år.
Heja heja allihopa!! Undrar vad de gör för skillnad med äggen, med att vissa äter tabletterna under cd 3-7 och en del som jag cd 5-9 ?