Inlägg från: Anonym (Någon blundar.....) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Någon blundar.....)

Är min tjej missbrukare?

Hur menar du att det är realistiskt att få barn med en sån person??

Anonym (Oerfaren och kär) skrev 2017-03-12 13:48:55 följande:

Men hela beteendekedjan, tillvägagångssättet, hon haft är så lömsk. I mina ögon så typisk ett opålitligt beteende, ett missbruksbeteende. 

Anonym (Oerfaren och kär) skrev 2017-03-12 14:00:51 följande:
    Jag vill ha familjeliv och gärna ganska snart. Det vill hon också säger hon! Kommer ju bli katastrof.
    Anonym (Oerfaren och kär) skrev 2017-03-12 17:21:59 följande:
    Hon är 40, jag några år yngre.
    Anonym (Oerfaren och kär) skrev 2017-03-13 14:45:07 följande:
    Det var hennes beteende som fick mig att förstå att något var "fel". Hon glömmer allt vi kommer överens om t.ex.var jag bortrest 2 veckor efter jul och hon skulle vattna växter, ta in post och ta ut sopor vi lämnat. Kom hem till döda växter, soplukt och postberget.
    Det är inte så att hon har nån diagnos då? 

Av det du skrivit nedan, tror du verkligen det här nån du ska skaffa barn med? Isåfall verkar du mer än lovligt naiv. Men visst, ta henne då eftersom hon är så fantastisk.
    Anonym (Oerfaren och kär) skrev 2017-03-13 20:34:41 följande:
    Ja jag har väl rätt att agera efter mina egna värderingar. Dessa inkluderar inte illegala substanser eller att försöka lura polisen...

Hon visar även ibland tecken på paranoia, vilket skrämmer mig. Hon har även halucinerat en del. Dock oklart vad exakt hon då gjort/ tagit.

Hon säger att hon skiter i sin hälsa när jag säger det.

Ja, det är väl så. O jag reagerar precis likadant! Väldigt konstigt, antingen stoppar TS huvudet i sanden eller så fattar han inte bara. Bilda familj med nån som ljuger, döljer, inte går att lita på o är mitt uppe i ett aktivt missbruk? O som är helt omotiverad till att sluta eller nånting, det är ju döfött. 

Men det är klart, TS kanske har egna problem som han inte skriver om här. Då kanske dom funkar ihop.

klyban skrev 2017-03-14 06:41:53 följande:

Det brukar vara mycket vanligt i sådana här historier.

Det som får mig och reagera, det är hur TS berättar hur illa allt är.
    Men ändå inte går vidare.

Svar på tråden Är min tjej missbrukare?