Inlägg från: Anx123456 |Visa alla inlägg
  • Anx123456

UNGA FÖRÄLDRAR <3

Jag funderar på att skaffa barn om ungefär 2 år då jag är 19-20 år gammal!
    Jag undrar hur gamla ni var när ni fick barn, vart ni bodde, hur ekonomin låg till och om ni hade något jobb och hur det gick sedan?

<3 <3

• Svar på tråden UNGA FÖRÄLDRAR <3
  • Anx123456
    Anx123456 skrev 2017-03-09 10:08:50 följande:

Jag funderar på att skaffa barn om ungefär 2 år då jag är 19-20 år gammal!
    Jag undrar hur gamla ni var när ni fick barn, vart ni bodde, hur ekonomin låg till och om ni hade något jobb och hur det gick sedan?

<3 <3

Min pojkvän och jag har varit tillsammans. Om 2 år har vi varit tillsammans tre år och då tror jag man vet och känner det mesta med den andra :)  
  • Anx123456
    Livpåmars skrev 2017-04-20 00:43:33 följande:

Jag väntar mitt första barn och kommer att vara 17 vid födseln. Jag och min pojkvän har väldigt bra stöd ifrån några av våra föräldrar. Min pojkvän och jag är förlovade och lyckliga med varandra, det vi oroar oss för är boende. Vi hyr nu i andrahand men vi måste flytta ut inom en månad. Vi tror dock vi har el tvåa på gång. Han jobbar och pluggar. Jag pluggar men kommer ju vara mammaledig. Vi vill helst inte behöva soc bidrag eller boendehjälp men hur lätt är det egentligen? Och hur funkar det? Är så rädd!

Så avis på dig. Blev näst intill tvingad till en abort december 2016. Ju mer tiden går så ångrar jag mig mer och mer. Har till och med notiser kvar om vilken vecka jag går in i...
    jag fyller 18 om bara några dagar.
    Hur allt sånt med pengar funkar har jag ingen aning om, sorry :/ vart bor du?
Svar på tråden UNGA FÖRÄLDRAR <3