För oss med BIM i april 2017
Jag och sambon har lyckats få till det tre dagar i rad nu! Dagen innan positivt äl-test och äl-värk, samma dag som positivt test+värk, samt dagen efter. Hoppas hoppas nu! Eftersom vi har försökt så kort tid får man ju bara anta att vi fungerar som vi ska och är fertila osv, men jag blir orolig för att man egentligen inte vet.... Nojar över brist på ägglossningssekret tex, men försöker intala mig att jag säkert har äl som jag ska när testet är positivt, värken finns där samt har mens varje månad. Nu är det en lång nedräkning på ca två veckor...
Jag såg att några diskuterade bebis vid jul och nyår igår! Jag känner väl egentligen att om man fick drömma och välja och planera heeeelt fritt skulle jag vilja ha en vårbebis, men jag vet inte ens varför? Ingen lider väl av att fylla år nära jul? Så jag blir bara glad om jag blir gravid oavsett när det händer :) Blir jag gravid nu så beräknas det ju till 23-25 december men det struntar jag i. Kanske går man över tiden, kanske kommer barnet tidigt. Och blir jag inte gravid satsar jag på maj istället och en januaribebis!