• jhk88

För oss med BIM i april 2017

Fröfröken skrev 2017-04-24 21:14:15 följande:

Sån bergodalbana det är! När har du nu bim o när testar du? Lycka till! Inte ett uns rött mer idag , pyttelite brunt nu ikväll ...

Det är en otrolig berg -och dalbana! Jag är lite osäker på BIM iom mitt missfall, men fick ett positivt ÄL-test den 17 så räknar med att BIM borde vara 30/4 ungefär. Tänkte försöka hålla mig till åtminstone fredag. Hoppas sååå för dig! <3
  • jhk88

Har sååå galet ont i brösten idag och Molvärken fortsätter.... Börjar hoppas innerligt nu samtidigt som jag är livrädd för att göra det... BIM-5 idag...

• jhk88
    Ulrika34 skrev 2017-04-25 15:06:48 följande:

Åhhh vad spännande jag håller alla tummar och tår

Ja, nu börjar det faktiskt bli riktigt riktigt spännande! <3 Jag hoppas verkligen att min magkänsla är rätt men det är den säkerligen inte... Håller alla tummar och tår för dig! <3
  • jhk88
    Roseaf skrev 2017-04-25 16:37:07 följande:

Fan.. jag blir ju verkligen inte klokare.. är jag gravid eller inte? RFSU testa tidigt med en känslighet på 15mlU/ml visar ett svagt streck (eller? Se bild) medan clearblue digital som har känslighet på 25mlU/ml säger inte gravid.. senast jag hade svaaaagt streck så visade ändå clearblue gravid 1-2 veckor..

kan de ha varit förtidigt för cb? Eller är RFSU bara ett spökstreck?...

Du har nog bara testat för tidigt med cb digitalt... för bilden på testet är absolut positivt...
  • jhk88

Tror att det bara är inbillning men ändå... ÄL+8 idag...

• jhk88
    Fröfröken skrev 2017-04-25 20:40:47 följande:

Men spännande jhk88!! Anar ngt ?

Själv ska jag suga på karamellen till Tors morgon (läs natt ; ) )

Jag tycker också att jag anar något plus att två andra också tycker sig ana något :O Jag ska testa med ett PE imorgon bitti... detta är sjukt spännande, trodde verkligen att det skulle bli helt blankt ju!! :O

Jag håller tummarna på torsdag för dig <3
  • jhk88
    Fröfröken skrev 2017-04-25 20:55:17 följande:

Men jkh88 , du testade alltså på kvällen? Jag är så fixerad vid att man ska ta på morgon när det är före bim?

Jag testade på kvällen... jag upptäckte förra månaden att jag testar starkare på kvällen än på morgonen. Jag trodde också att ma baaaara ska testa på morgonen meeeen det verkar som att man (jag iaf) inte behöver det. Jag testade även starkare på kvällen (vid kl 23) med ÄL-test,,,
  • jhk88
    Ulrika34 skrev 2017-04-25 21:22:44 följande:

Jag anar minsann något rosa där

Gör du?! :O åååh vad lycklig jag är över att det inte bara är i mitt huvud!!! <3 Tänkte ta ett PE imorgon bitti... Sååå nervös!
  • jhk88
    orzia1 skrev 2017-04-25 21:34:24 följande:

Anar också något. Hoppas det blir starkare och tydligare.

Själv ska jag testa imorgon, då är jag på äl +8 el +9

Meeen alltså!! Ååååh blir så otroligt lycklig över att det är fler än jag som ser! Imorgon blir det ett PE...

Jag håller tummarna såååå hårt för dig!!! <3
  • jhk88
    Ulrika34 skrev 2017-04-25 21:26:03 följande:

Urusla bilder men man ser bättre IRL är så nervös att mensen ska kika fram i morgonbitti..... varje gång jag går på toa förbereder jag mig mentalt för att papperet ska bli rosa, sjuka tankar ..... den övre är bim -3 den undre bim -2

Min telefon vill inte samarbeta eller så är det urusla fl som är problemet... Jag har jättesvårt att se men hoppas så innerligt att du får ett tydligt plus inom de närmsta dagarna och att mensen håller sig på långmila avstånd! <3
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017