För oss med BIM i april 2017
Sån bergodalbana det är! När har du nu bim o när testar du? Lycka till! Inte ett uns rött mer idag , pyttelite brunt nu ikväll ...
Sån bergodalbana det är! När har du nu bim o när testar du? Lycka till! Inte ett uns rött mer idag , pyttelite brunt nu ikväll ...
Har sååå galet ont i brösten idag och Molvärken fortsätter.... Börjar hoppas innerligt nu samtidigt som jag är livrädd för att göra det... BIM-5 idag...
Åhhh vad spännande jag håller alla tummar och tår
Fan.. jag blir ju verkligen inte klokare.. är jag gravid eller inte? RFSU testa tidigt med en känslighet på 15mlU/ml visar ett svagt streck (eller? Se bild) medan clearblue digital som har känslighet på 25mlU/ml säger inte gravid.. senast jag hade svaaaagt streck så visade ändå clearblue gravid 1-2 veckor..
kan de ha varit förtidigt för cb? Eller är RFSU bara ett spökstreck?...
Tror att det bara är inbillning men ändå... ÄL+8 idag...
Men spännande jhk88!! Anar ngt ?
Själv ska jag suga på karamellen till Tors morgon (läs natt ; ) )
Men jkh88 , du testade alltså på kvällen? Jag är så fixerad vid att man ska ta på morgon när det är före bim?
Jag anar minsann något rosa där
Anar också något. Hoppas det blir starkare och tydligare.
Själv ska jag testa imorgon, då är jag på äl +8 el +9
Urusla bilder men man ser bättre IRL är så nervös att mensen ska kika fram i morgonbitti..... varje gång jag går på toa förbereder jag mig mentalt för att papperet ska bli rosa, sjuka tankar ..... den övre är bim -3 den undre bim -2